Announcement

Collapse
No announcement yet.

520 vm89 ongelmia kylmänä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilkkahy
    Newbiemmer
    • Jan 2007
    • 12

    520 vm89 ongelmia kylmänä

    Ongelmat semmoiset että käynnistyy aika heikosti ja kun lähtee ajamaan niin kylmänä meinaa sammua isompaa pykälää vaihtaessa. Saa pysymään jotenkuten käynnissä kun antaa paljon mölyä ja pistää pienempää pykälää.. koko periodi ei kestä kauaa jonka jälkeen auton lämmetessä alkaa pelittää normaalisti.

    Kuitenkin äsken, juuri otollisena aikana katsastukseen lähdettäessä sama juttu toistui, mutta tällä kertaa helvetinmoisen pamauksen kera. Nooh.. pakoputki alkoi päästämään ja kiroamissession jälkeen tuumasin että näkeepä samalla katsastettaessa tuon vuotokohdan kun muitakin vikoja varmaan on (ollut vasta muutaman viikon tuo auto).

    No katsastusmies totesi että ihan "pieni" vuoto vaan, kun koko pönttö oli räjähtänyt aivan pillunpäreiksi

    Myyjä kehuikin vaihtaneensa juuri takapöntön, eli tämä on tapahtunut aiemminkin.

    Elikkäst vika lienee jossain ruiskun anturissa tai sytkässä, mutta olisiko jollain tarkempaa tietoa mitä kannattaisi lähteä tutkimaan?
  • Jesse
    Bimmer Rookie
    • Aug 2002
    • 64
    • Vaasa

    #2
    Itsellä kävi samalla lailla muutama vuosi sitten samanlaisella autolla. En tiedä pamahduksen syytä, bensaa kai se sinne pönttöön keräsi. Korjaantui lisäilmaluistin vaihdolla.

    Tosin vika oli sellainen ettei kone kiertänyt kuin 4-5 tonnia lämpimänäkään ja sen jälkeen yskähteli kun kierrokset pieneni ja sitten taas mentiin. Lopulta räjähti takapönttö.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎