Terve!
En tiedä onko ihan oikea osio mutta ei paremmin osuvaakaan ollut... :think
Tarkoitus olisi hävittää tämä talvikäyttis nyt kevään aikana (LINKKI), ja vaihtaa autoa. Täksi kesäksi ei mitään järin nopeaa olis tarvis vaan joku sopiva käyttis jolla voisi piipahtaa kiertämässä myös rataa jos sille tuulelle sattuu.
E46 M3 on siis ollut päällimmäisenä ajatuksena, ja _mahdollisesti_ E39 M5, tosin nuo jälkimmäiset tuppaa olemaan pirusti ajettuja ja vähän turhan kankea alus ratakierroksiin, joten lähinnä tuo M3.
M5 suhteen on peloteltu että kone on suuri fiasko ja imee kaiken rahan, M3 suhteen kuulunut lähinnä kehuja mutta toisaalta Saksan autoilmoituksia ym. tutkii niin yllättävän monesta konehuoneesta jotain paukahtanut 50-60tkm kohdalla ellen ihan väärin tulkitse.
- Mitä pitäisi ottaa huomioon ja tietää, eli mitä näissä moottoreissa (lähinnä M3) on heikkoa, missä kohti pettää, mistä tunnistaa jne.?
- Entä voimansiirto? M3 ilmeisesti perään ilmaantuva klonksahdus on enemmän sääntö kuin poikkeus jossain 70-90tkm välillä, vai? Jokin ratas kai vain pettää ja ratkaisuna uusi perä (1600-2000e?) Mites sitten vaihteiston puolesta?
- Tyyppivikaa tms. mitä pitäisi ottaa huomioon, kaikki salat vaan julki
- Yleisesti kokemuksia ko. autoista?
- Jos moisen hankkii ja innostuu jotain pientä kivaa hankkimaan kesän mittaan, kuinka on saatavilla esim. _laadukkaita_ putkistoja, softaa, jne...?
***
Dexi
En tiedä onko ihan oikea osio mutta ei paremmin osuvaakaan ollut... :think
Tarkoitus olisi hävittää tämä talvikäyttis nyt kevään aikana (LINKKI), ja vaihtaa autoa. Täksi kesäksi ei mitään järin nopeaa olis tarvis vaan joku sopiva käyttis jolla voisi piipahtaa kiertämässä myös rataa jos sille tuulelle sattuu.
E46 M3 on siis ollut päällimmäisenä ajatuksena, ja _mahdollisesti_ E39 M5, tosin nuo jälkimmäiset tuppaa olemaan pirusti ajettuja ja vähän turhan kankea alus ratakierroksiin, joten lähinnä tuo M3.
M5 suhteen on peloteltu että kone on suuri fiasko ja imee kaiken rahan, M3 suhteen kuulunut lähinnä kehuja mutta toisaalta Saksan autoilmoituksia ym. tutkii niin yllättävän monesta konehuoneesta jotain paukahtanut 50-60tkm kohdalla ellen ihan väärin tulkitse.
- Mitä pitäisi ottaa huomioon ja tietää, eli mitä näissä moottoreissa (lähinnä M3) on heikkoa, missä kohti pettää, mistä tunnistaa jne.?
- Entä voimansiirto? M3 ilmeisesti perään ilmaantuva klonksahdus on enemmän sääntö kuin poikkeus jossain 70-90tkm välillä, vai? Jokin ratas kai vain pettää ja ratkaisuna uusi perä (1600-2000e?) Mites sitten vaihteiston puolesta?
- Tyyppivikaa tms. mitä pitäisi ottaa huomioon, kaikki salat vaan julki
- Yleisesti kokemuksia ko. autoista?
- Jos moisen hankkii ja innostuu jotain pientä kivaa hankkimaan kesän mittaan, kuinka on saatavilla esim. _laadukkaita_ putkistoja, softaa, jne...?
***
Dexi
Comment