Originally posted by O.Lehtinen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Muutoskatsastus ja uudelleen rekisteröinti..
Collapse
X
-
Terno
Mielenkiintoista.... Kyllähän sulla käy munkki jos vika on vain aken papereissa, itse olisin luullut hiukan muuta.... Josku jotain hyvääkin.
Comment
-
Originally posted by Rocla View PostAika uskomatonta että olisi VAIN rekisteriotteessa virhe korimallin kohdalla, ei tosin mahdotonta.
PS. olin joskus kaupoissa aidosta -72 avo Porchesta, pikkutarkastelulla selviää miten aito se saattoi olla. Eka avo tehtiin joskus 80 luvun alussa, mutta Suomipapereissa aito.....sigpic
Comment
-
-
Originally posted by UGH! View PostAKE:n papereissa on usein tämän tyylisiä pi(l)kkuvirheitä! Pientä selvittelyä ja auto leimalle
PS. olin joskus kaupoissa aidosta -72 avo Porchesta, pikkutarkastelulla selviää miten aito se saattoi olla. Eka avo tehtiin joskus 80 luvun alussa, mutta Suomipapereissa aito.....
Esim Opel harrastekaudellani törmäsin useampaa "alkuperäiseen" "isolohko" Kadettiin, jotka kuitenkin oli tehty pienimoottorisesta, vaikka ote ilmoitti tyypiksi esim Kadett 1,9 sedan.Olli.
Comment
-
-
Joo virhe on AKEN papereissa kyllä tippu nyt ISO kivi sydämeltä
Tarkistin asian kouvolan bmw merkkiliikkeessä, valmistenumero kuuluu Kyseiselle yksilölle, on lähtenyt saksan BMW tehtaalta tummansinisenä 4D sedanina, auto on valmistettu 05.01 1989 elikkä ake on mokannut pahasti jossain auton ensirekisteröinti vaiheessa kumma juttu kun auto on lähemmäs 20 vuotta suomessa ollut ja ei koskaan oo osunut kenenkään papreita lukeneen silmään
Nyt tarvitsee enää saada joltain rekisterinselausmahdollisuuden(merkkiliike) omaavalta henkilöltä allekirjoitettuna/todistettuna nuo auton tiedot missä lukee valm.nro ja muut autoa koskevat tärkeimmät tiedot. TÄMÄ AUTO EI SIIS OLE KUSETUS !! iskarien yläpäät on vaihdettu ja kaikki muutoksiin liittyvät asiat on nyt kunnossa... tarvii vaan vikalista laittaa kuntoon ja mennä hakemaan leima... sitten ei muuta kun talven "lumille" sutimaan
Jos en tuota olisi tuolta realoemista kattonut niin olisin myynyt auton osina pois... onneks olin niin jäärä että tarkastin vielä noita tietoja.. Kiitos internetin..taas jälleen...Last edited by Osku; 19-01-2007, 17:05.E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
Comment