Announcement

Collapse
No announcement yet.

ECU rikki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VNT
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1410
    • Tuusula

    ECU rikki

    BMW 316i e36 -91:stä hajosi ecu.
    Ecun numero on: 0 261 200 522.

    Uusi maksaa laakkosella 750euroa.
    Joten käytetty ecu olisi nyt hakusessa,
    mutta käykö tuohon minkään muun numeroinen ecu?
    Vai pitääkö se olla täysin sama... 522?
    -ALPINA B10 4.6 V8 E39-
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Katso ensin ettei se ole vaan märkä, usein se vika tuppaa olemaan vaan siinä koska se on mitä paskimmassa paikassa.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • VNT
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 1410
      • Tuusula

      #3
      Originally posted by Rahu
      Katso ensin ettei se ole vaan märkä, usein se vika tuppaa olemaan vaan siinä koska se on mitä paskimmassa paikassa.
      Kyllä se on täysin kuiva.
      Laakkosen diagnostiikkatestissä laite ei löytänyt koko boksia.
      Se on siis rikki! Nyt pitäisi vain saada tietää sopiiko tilalle mikään muu kuin tuo alkuperäinen 522 ecu?
      -ALPINA B10 4.6 V8 E39-

      Comment

      • J.O.
        Bimmer Rookie
        • Mar 2004
        • 35
        • Espoo

        #4
        Originally posted by VNT
        Originally posted by Rahu
        Katso ensin ettei se ole vaan märkä, usein se vika tuppaa olemaan vaan siinä koska se on mitä paskimmassa paikassa.
        Kyllä se on täysin kuiva.
        Laakkosen diagnostiikkatestissä laite ei löytänyt koko boksia.
        Se on siis rikki! Nyt pitäisi vain saada tietää sopiiko tilalle mikään muu kuin tuo alkuperäinen 522 ecu?
        Mulla ei oo kovin paljoa käsitystä ko. diagnosoinnista, mutta jos laite ei edes "löydä" koko boksia, niin voisko olla kyseessä jokin johtovika? Aattelin vaan, että kannattaa varmaan alottaa halvimmasta päästä ennekuin maksaa itsensä kipeex. :roll:

        Comment

        • fraatti
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 4595
          • Tampere

          #5
          Ei muutakun purkki auki ja kattoo silmämääräisesti onko mitään tuhoa nähtävissä.. kylmäjuotoksia, palaneita johtimia jne.. ei siinä ainakaan mitään häviä..
          F11 535dX LCI
          Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

          Comment

          • Pluto
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2002
            • 1860
            • Raisio

            #6
            Ja voi se silti olla märkä vaikka se ei sitä löydäkkään.. Kannattaa avata nyt ainakin.
            BMW F32 435d

            Comment

            • juiccy
              Bimmer Rookie
              • Aug 2003
              • 98

              #7
              Joo no kyseinen ongelma on siis mulla...ja kyl sitä on availtu että märkä se ei ainkaa ole!
              Ja vika auton toiminnassa oli sitten se että se ei antanu "sytytyspuolalle virtaa"??!?!?!
              Ja sitä myös ihmeteltii että bensa kuitenki haisee ku autoa rupee starttaamaan, jytkyttää vaa tyhjää ja ei lähe tietenkää käyntii..

              Comment

              • VNT
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2002
                • 1410
                • Tuusula

                #8
                Eli bensaa tulee, mutta virtaa sytytyspuolaan ei.
                -ALPINA B10 4.6 V8 E39-

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎