Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw puhelin "nicht standard"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hoge
    Bimmer Rookie
    • Oct 2003
    • 172
    • Helsinki

bmw puhelin "nicht standard"

Eli e39 97 528 ja letkun päässä bmw luuri. Soneran 7 kt kilotavun kortti, kysyy pin koodia, sanoo ok ja sen jälkeen "nicht standard". Bc:ssä näkyy muistissa olevat numerot ja silleen. Korttia on kokeiltu edessä luurin alla ja kontissa, vaan ei toimi. Pitäiskö kokeilla uuden mallin korttia vai mitä?
  • oilhand
    Bimmer Rookie
    • Dec 2006
    • 31
    • ruovesi

mullakin lukee sama vähän aikaa ja sit tulee teksiti fi rl ja toimii. mulla ärrältä kolumbus 1 taajuuskortti...prepaid. jos osaat paremmin suomea vaihda valikosta kieli. mulla ainakin löyty suomi.
    exät. n.50kpl joista
    kymmenkunta mersua ja 4 bemaria.
    nyt toyota 4runner
    vikakoodinluvut ja syvemmätkin tutkiskelut onnistuu
    useimpiin autoihin!

Comment

• jiiärr
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2006
      • 552
      • Wanda

Originally posted by hoge View Post
      Eli e39 97 528 ja letkun päässä bmw luuri. Soneran 7 kt kilotavun kortti, kysyy pin koodia, sanoo ok ja sen jälkeen "nicht standard". Bc:ssä näkyy muistissa olevat numerot ja silleen. Korttia on kokeiltu edessä luurin alla ja kontissa, vaan ei toimi. Pitäiskö kokeilla uuden mallin korttia vai mitä?
      Mulla oli ex autossa saman suuntainen ongelma tosin ainoa Soneran kortti joka toimi oli D sarjan kortti. Koitappa etsiä jostain vanhempi D sarjalainen kortti
      Founder of Team Kalsari kaenni ....

Comment

• hoge
        Bimmer Rookie
        • Oct 2003
        • 172
        • Helsinki

No nyt tulee d mallin kortti, sain kielen vaihdettua suomeksi puhelimesta mutta ei löydä verkkoa.

Comment

• hoge
          Bimmer Rookie
          • Oct 2003
          • 172
          • Helsinki

No nyt tuli sit soneralta kaks korttia jostain ihmeen syystä, erilaisia ovat.
          Mistäköhän vois tunnistaa ton "d" mallin kortin?

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎