Tarkoitus olisi vaihtaa tuo vuoden -91 325i E36 johonkin dieseliin, koska ajoa tulee tuollaiset 40000km vuodessa ja kilometrejä on jo lasissa 185 tkm. Ajatuksena olisi suht. uusi auto, joka saisi maksaa noin 30 kiloegee. Ei hirvittävästi nykyään kiinnosta tuo autoremppa, eikä siihen oikein ole aikaakaan.
Kävin kokeilemassa vuoden 2000 330d:tä (125tkm mittarissa), joka oli oikein vakuuttava peli vaikka melko rivakkaan menoon olen vanhallakin kulkupelillä tottunut. Tuliterä 316i tuntui aivan liian rauhalliselta värkiltä käsissäni ja vuoden 2000 320d puolestaan jonkinasteiselta kompromissilta, vaikka samanlaista "ison auton tuntua" kuin 330d:ssä ei löytynytkään. (johtunee kevyemmästä neloskoneesta).
Oman MP3-soittimen saaminen kiinni E46-korimallin autoihin taitaa olla aika hankalaa? Mahtaako E39:ssä olla sama tilanne?
Minkälaisia mielipiteitä nämä autot herättävät puolesta ja vastaan? Erityisesti kiinnostaisi vertailu 52?d ja 530d malleihin.
Kävin kokeilemassa vuoden 2000 330d:tä (125tkm mittarissa), joka oli oikein vakuuttava peli vaikka melko rivakkaan menoon olen vanhallakin kulkupelillä tottunut. Tuliterä 316i tuntui aivan liian rauhalliselta värkiltä käsissäni ja vuoden 2000 320d puolestaan jonkinasteiselta kompromissilta, vaikka samanlaista "ison auton tuntua" kuin 330d:ssä ei löytynytkään. (johtunee kevyemmästä neloskoneesta).
Oman MP3-soittimen saaminen kiinni E46-korimallin autoihin taitaa olla aika hankalaa? Mahtaako E39:ssä olla sama tilanne?
Minkälaisia mielipiteitä nämä autot herättävät puolesta ja vastaan? Erityisesti kiinnostaisi vertailu 52?d ja 530d malleihin.
Comment