tänään hain raatoni korjaamolta. kyseessä on 320i 6syl e30 -84 m20b20?. vaihdettiin etujarru palat (ei tunnistimilla) ja levyt. kävi palamaan varoitus valo mittaristos, saaks sen kuitattua vai pitääkö yhistää tunnistimen piuhat jarruista? takarummut ja hihnat sekä käsijarruvaijerit vaihettiin samalla ja kävi palamaan käsijarrun merkkivalo, anturi ei ota kiinni, kosketus häiriö? mittaristos palaa myös (tai palanu jo siitä asti ku otin sen riesakseni )kaikki punaset huoltovalot, mistä ne saa kotikonstein pois? tai tiiän et moottori tilas o se "pistoke" punasella hatulla mut mitä sielt pitää yhistää ja miten ja mis järjestyksessä et saa valot kuitattua.
myllyyn vaihettiin myös termostaatti ja vesipumppu + nesteet ku nous lämmöt yli 10km ajos yli puolen välin 5vaihteel ajaes ko heitti neloselle ni lämmöt laski. tätä ennen chek paneeliin sytty jäähytysnesteen merkkivalo joka ei nyt lopettanu palamistaan. mistähän ettisin vikaa?
vaihdettiin tulpat jonka jälkeen ykkös pytty ei toiminut, vaihdettiin takas vanhatulppa ykköseen ja toimi tyhjäkäynnillä ja paikallaan kaasuttaen mut ko lähti ajeleen ni toimii vain 4 tai 5 sylinterillä, mistäs siihen syy? vaihdan vanhat tulpat jos sil toimis mut uudetki ois kivat.. en sit tiä onks mulle myyty vääränlaiset tulpat.. (kristiinankaupungin autobonus) ei ois eka kerta ko sutta myydään
ilmanputsarin/ilmamäärämittarin ulko kotelossa on tehdas asennettu "alipainepumppu"(ulos tulo ja tulo) ja jonkinsortin anturi johon tuloo kyseisestä alipaine pumpusta putki ja siin o myös sähköpiuha joka menee puolalle (mitä virkaa)? purkaessani huomasin et tulo putki joka meni imusarjan alle oli irronnut mut en nähny mistä.ikin en oo nähny missään samanmoista.
tahtosin vähä lisää alavääntöä ja ylävääntöki ois poikaa, kertoisko joku mil sitä helpoiten saisin? turbottaa en rupee enkä koneen vaihtoon.. ei tarttees mitää kymmeniä hepoja mut sillai et ees huomaas.. koneeseen vaihan viel venttiilinohjurin kumet ko vaikuttas et falskaas vähän, ni sen yhteydes vois jotain nakertaakki..
Toksia etukäteen..
myllyyn vaihettiin myös termostaatti ja vesipumppu + nesteet ku nous lämmöt yli 10km ajos yli puolen välin 5vaihteel ajaes ko heitti neloselle ni lämmöt laski. tätä ennen chek paneeliin sytty jäähytysnesteen merkkivalo joka ei nyt lopettanu palamistaan. mistähän ettisin vikaa?
vaihdettiin tulpat jonka jälkeen ykkös pytty ei toiminut, vaihdettiin takas vanhatulppa ykköseen ja toimi tyhjäkäynnillä ja paikallaan kaasuttaen mut ko lähti ajeleen ni toimii vain 4 tai 5 sylinterillä, mistäs siihen syy? vaihdan vanhat tulpat jos sil toimis mut uudetki ois kivat.. en sit tiä onks mulle myyty vääränlaiset tulpat.. (kristiinankaupungin autobonus) ei ois eka kerta ko sutta myydään
ilmanputsarin/ilmamäärämittarin ulko kotelossa on tehdas asennettu "alipainepumppu"(ulos tulo ja tulo) ja jonkinsortin anturi johon tuloo kyseisestä alipaine pumpusta putki ja siin o myös sähköpiuha joka menee puolalle (mitä virkaa)? purkaessani huomasin et tulo putki joka meni imusarjan alle oli irronnut mut en nähny mistä.ikin en oo nähny missään samanmoista.
tahtosin vähä lisää alavääntöä ja ylävääntöki ois poikaa, kertoisko joku mil sitä helpoiten saisin? turbottaa en rupee enkä koneen vaihtoon.. ei tarttees mitää kymmeniä hepoja mut sillai et ees huomaas.. koneeseen vaihan viel venttiilinohjurin kumet ko vaikuttas et falskaas vähän, ni sen yhteydes vois jotain nakertaakki..
Toksia etukäteen..
Comment