........
voi poistaa
Collapse
X
-
Mulla oli ainakin katin perse täynnä teräsvillaa eli tukossa. Pakoputki oli jo tehtaalta tullessa painettu linttaan taka-akselin kohdalta.
Jos ei tuo vakioturbo riitä saamaan lastulla tarpeeksi suuria pakopaineita koneen hajoittamiseen ,niin nuo loput kyllä tekee sen.
-
Originally posted by Hagle View PostTerve!
Tossa itelläni on 525tds farkku bemu ja pitäis tehokkaammaksi saada.
Lastun aattelin ensimmäiseksi hommata, mutta mitä muuta järkevää kannattaisi säädellä ja vaihtaa sillein että kone kestää??
Pakokaasujen kierrätysjärjestelmän tukkiminen.
Hiukan suurempi/uudemman mallinen ahdin, jolla saat pakopaineita alemmas heräämisen kärsimättä.
Lopuksi sitten koko pakoputkiston vaihto, katti ei sitten enää kuulu siihen uuteen putkeen.
Sen jälkeen vasta teetätät sen lastun, tai valitset jonkun varmasti mietityn ja laadukkaan.
Ko. autoa ja sen muutokset huomioon ottava ohjelmanmokkaus on paras vaihtoehto.
Kytkin/vauhtipyöräpaketin kestävyyttäkin kannattaa mietiskellä hiljaa omassa kammiossa ja mitoittaa vääntötoiveet sen mukaisiksi.
Lopuksi tehon/väännön mittaus, josta voi sitten todeta, menikö persiilleen, vai munilleen.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
Tomaatti kestää kyllä
Kaikki kestää tiettyyn rajaan asti ja tomaatistakin saa vakiota vahvemman.
http://www.konehuolto.vze.com/
Comment
-
Tossa on jo vähän tehty muutoksia...
Comment
Comment