Announcement

Collapse
No announcement yet.

hyvät asiantuntijat..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • metanolman83
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 249
    • itä suomi

    hyvät asiantuntijat..

    pistäkää nyt hyvät ihmiset selvennystä tähän kun minua itseäni ei uskota:

    eli kaverini osti ensimmäisen bemarinsa joka on -94 318 coupe, eli sen pirteät 140hv. se oli lukenut(ja katsonut jopa videonkin) missä kyseiseen malliin oli vaihdettu putkisto jolla lisää +20hv=160hv ja sitten lastutettu jolla toiset +20hv eli yht. 180hv 1.8 koneesta . samalla laskukaavalla omassa 325 coupessa on ainaskin 250hv. helppoa tuo virittäminen...

    kun se kerta netistä luki että tehoa tulee noinkin helposti niin jospa se teidän kommenteistanne älyäisi että ei se nyt ihan niin helppoa ole, kun lukeehan sekin netissä

    oli meinaan aika mielenkiintoiset baarikeskustelut kun toinen selittää innoissaan viritys suunnitelmistaan ja sanoi mitä vaan vastaan niin vasta kommentti oli että netissä oli ihan VIRALLINEN mittaus.. hitto tässähän kannattaa itsekkin vaihtaa 325>318 kun siitä saa pienillä lisä muutoksilla helposti jo enemmän tehoa!

    tämmöistä tähän aikaan yöstä. en vaan saanut unta ennekun sain tämän kerrottua. ps. vaihdetaan 325 VIRITETTYYN 318(oltava ainaskin sen 200hv)!
    eikä saa suuttua vaikka ei ihan varsinaisesti tekniikka osioon liitykkään.. oli se vaan niin huvittavaa kuunneltavaa että pakko jakaa muillekkin..vaikka eihän se näin luettuna ole ollenkaan hauskaa..
  • turboix
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 581
    • p-laidun

    #2
    Oli perkeleen hyvä et luin tänkin. Piti tänään käydä hakemassa e30 325 mut täytyy varmaan jättää hakematta ja käydä jostain hakemassa 318is jos siitä noin helposti saa voimaa.
    BMW E46 330dA touring -00
    BMW e30 325tbo -86
    BMW e30 323ia cabriolet -83
    BMW e30 318i touring -89

    Comment

    • Spetke
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 3449
      • Janakkala

      #3
      Ennen muinoinhan oli tuo raamattu maailman suurin satukirja mutta taitaa nykyisin olla tuo internetti vielä isompi satukirja

      -Mutta mitäs tota kiistelemään sanot kaverille, että ostaa vaan kyseinen auton ja pakari vaihtoon ja lastu kiini ja penkkiin. Ja lyöt vielä vetoa isosta rahasta kaveriasi vastaan ettei irtoa lähellekkään sellaisia voimia niin eiköhän se sitten pikkuhiljaa "putoa maan pinnalle"

      Veikkaan vaikka tuollainen lastutettaisiin ja vaihdettaisiin putkisto niin oltaisiin kuitenkin TODELLA paljon lähempänä tuota 140heppaa kuin 180 heppaa.
      ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

      Comment

      • Hevimies
        Bimmer Enthusiast
        • May 2004
        • 1456
        • Savonlinna

        #4
        Ja muistetaan että viritys on onnistunut jos tehoista ei häviä kuin 10%

        Comment

        • Suutari
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 3059
          • Suomi

          #5
          lastu+ putkisto+superflow air filter ja poikkituki konehuoneeseen..

          puhutaan varmaan jostain 10-15hp max
          vääntö voi nousta ehkä jonkun 20nm kantturoilla heh..vai 180hp

          poikkituki tekee todella paljon(uskottavuutta tehoihin kun sen tarvii) ja vapari filtterillä jos ei tehot laske niin on onnistuttu yleesä
          Last edited by Suutari; 10-02-2007, 16:39.
          Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
          -Official BTCF-Sauna Team-
          -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
          -Team BTCF Top Alcohol-
          -Team Pimp My Bride-
          TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
          R.I.P. 1K MOTORSPORTS
          R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
          526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎