ongelmana ois tälläne ku ostin e34 520i jossa on motti räjähtäny ja sain vm- 87 2.5 12v koneen kaikkineen himppeleineen suht edullisesti ja meinasin laittaa sit kyseisen koneen hajonneen tilalle... kuis tämä sit tapahtus? ekaongelmat huomasin ku tässä 2.5 koneessa on sellaset anturit(2kpl) jotka menis ilmeisesti vaihelaatikolle, ja entisessä ei sellasia ole! et mitä ne mittaa ja onko ne tähellisiä? meneekö vaihdelaatikko vaihtoon vai voiko ite porata niille paikat? mitähän muuta ongelmia tulee eteeni et olisi kivaa jos joku hieman opastas!! :?: 8)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tekniikan vaihtoa...
Collapse
X
-
Originally posted by amcjavelinpaha sanoa, mut en usko! kuis niin? käyköhän se kone ees siihen omaansa laatikkoon ku joku tais sanoa et se muuttuu jossain 87-88... :?:
Lähinnä ajattelin että se on aika sama sille koneelle että mikä vaihde siellä on menossa jos kyseessä on manuaali... Onko se sun nykyinenkin kone muuten 12v?
87-88 muuttui BMW 500 mallisarja e28 -> e34, eli siinä on jonkinverran muutoksia, mm. ruisku muuttui l-jetistä motronikiksi ja koneen tuenta muuttui yms.
Sitten taisi -92 muuttua siten m20 koneen tilalle m50 yms. Onko tuo ostamasi kone sitten e28:sta peräisin?
Comment
-
-
tota nyt on paha sanoa varmaks, ku en oo vierekkäin päässy koneita vertailee mut oletan et 2.5 on motronikilla kans ja entinen konekin on 12v but 2.0... sit hokasin myös et sulake boxille menevä johtohässäkän liitin on neliskanttinen ja 2.5 koneessa pyöree! et kuis sen kans? mut lähinnä nyt kiinnostais ne kaks anturia jotka menee lootalle... mitä ne tekee ja onko ne tähellisiä manuaalin kanssa? vai liittyykö ne tosiaan automaattiin?
Comment
-
Comment