Täsmää VIN-numeron kanssa tuo WBA... numero.
Nuo oktaanit muutamien nettisivujen mukaan on ihan normaalit lyijytön 95, lyijytön 98 ja 98.
Hienointa tässä on, että tiedän jatkossa laittaa 98:a! Eipä turhaan tullut kulutusviisarin seilaamisesta valitettua..
Otan vielä joku päivä haitariputken irti ja tutkin sitä käsissä. Kyllä tuo viisarin heiluminen pahasti viittaisi ilmavuotoon, vaikka en sitä starttipilotilla löytänytkään. Starttipilotti on siitä huono, että se haihtuu tosi nopeasti.
Pystyykö ilman testeriä mitenkään mittailemaan, että onko tuota lambdaa ohjelmoitu käyttöön? Sais siitä varmuuden. Luin jostain topicista, että johonkin lambdalle menevään liittimeen tulis 0,5V tms. jos lambda on hajalla ja nilkutusohjelma on käytössä.. Onko tuosta mitään tietoa kellään?
Ja kiitoksia tähän väliin hyvistä vinkeistä!
Nuo oktaanit muutamien nettisivujen mukaan on ihan normaalit lyijytön 95, lyijytön 98 ja 98.
Hienointa tässä on, että tiedän jatkossa laittaa 98:a! Eipä turhaan tullut kulutusviisarin seilaamisesta valitettua..

Otan vielä joku päivä haitariputken irti ja tutkin sitä käsissä. Kyllä tuo viisarin heiluminen pahasti viittaisi ilmavuotoon, vaikka en sitä starttipilotilla löytänytkään. Starttipilotti on siitä huono, että se haihtuu tosi nopeasti.
Pystyykö ilman testeriä mitenkään mittailemaan, että onko tuota lambdaa ohjelmoitu käyttöön? Sais siitä varmuuden. Luin jostain topicista, että johonkin lambdalle menevään liittimeen tulis 0,5V tms. jos lambda on hajalla ja nilkutusohjelma on käytössä.. Onko tuosta mitään tietoa kellään?
Ja kiitoksia tähän väliin hyvistä vinkeistä!

Comment