Ellikkäs ongelma on sellainen, että kun auton laittaa kylmänä käyntiin niin imusarjan alta jostain tiputtaa dieseliä, kun auto on käynyt lämpimäksi, ei vuotoa ole.
Ilmeisesti se mokkula siinä imusarjan alla on syöttöpumppu? En kunnolla nähnyt mistä kohdasta se tuli, mutta onko mahdollista että se on joku ylivuoto systeemi? Ja miks siellä ois ylivuotosysteemi jos siellä on sellanen? Diesel tekniikka on nimittäin vähän hakusassa..
Voiko hehkuvika vaikuttaa tuohon ylivuotooon? Eli autoa pitää hehkuttaa 7 kertaa ennenkun lähtee kylmänä, syöttääkö pumppu suuttimia käännettäessä virrat päälle? Tämä selittäisi hieman tuota ylivuotoa..
Ilmeisesti se mokkula siinä imusarjan alla on syöttöpumppu? En kunnolla nähnyt mistä kohdasta se tuli, mutta onko mahdollista että se on joku ylivuoto systeemi? Ja miks siellä ois ylivuotosysteemi jos siellä on sellanen? Diesel tekniikka on nimittäin vähän hakusassa..
Voiko hehkuvika vaikuttaa tuohon ylivuotooon? Eli autoa pitää hehkuttaa 7 kertaa ennenkun lähtee kylmänä, syöttääkö pumppu suuttimia käännettäessä virrat päälle? Tämä selittäisi hieman tuota ylivuotoa..
Comment