eli auto on vähäpäästöinen vm. 89 ja noitahan on saman vuotisia ilman vähäpäästösyys merkintää... saakohan poistettua ton vähäpäästösyys merkinnän otteesta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535i muutama kysymys
Collapse
X
-
Käytännössä et saa. Jos tappelet ja esität paljon dokumenttejä, niin et lisäks saa sillä konttorilla autoa vuosikatsastuksestakaan läpi.
Teoriassa huijaamalla ja hyväveli-systeemeillä vois onnistua.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
tääl kotkas kävin tos yhel yksityisel... en kyl ymmärrä miks ees 89 autossa pitäis olla vähäpäästösyys merkintä. koska siinä vois olla vaa että varustettu katalysaattorilla tai sit ei mitää..Tän hetkiset päristimet:
Peugeot Boxer -08 Työjuhta
Bmw 320 -92 M-Sport
Opel Corsa -93 Hifistelyauto
Ford Fiesta -82 TURBO
Comment
-
-
Heh. En mäkään ihan ymmärrä, miks toi asia on niin vaikea, mutta hyvää osviittaa todellakin saa kun lukee täälläkin aikaisemmin pyörineitä keskusteluja.
Searchilla: vähäpäästöisyys
Mun on hyvin vaikea uskoa, että saisit kivuttomasti vähäpäästösyyden pois aikaisempien kokemusten perusteella.
Jos sellainen Katsastusasema löytyy, ni ilmotatko ystävällisesti yhteystiedot mulle vaikka privana, ni munkin fiilis paranee kertaheitolla. Onnea yritykseen.
Comment
-
-
Originally posted by rrracing View Posttääl kotkas kävin tos yhel yksityisel... en kyl ymmärrä miks ees 89 autossa pitäis olla vähäpäästösyys merkintä. koska siinä vois olla vaa että varustettu katalysaattorilla tai sit ei mitää..
jos ne maahantulokatsastuksessa on varustettu katalysaattorilla niin se merkitään vähäpäästöiseksi, siis ko. vuosimallin vehje.
Itse tappelen saman ongelman kanssa, tosin vielä en ole edes asian eteen mitään muuta tehnyt kuin lukenut lakipykäliä ja keskustellut asiasta tutun leimakonnan kanssa.
Käytännössähän tuo vähäpäästösyys->katalysaattori asia on kai aikapaljon kiinni siitä että kuinka se leimamies asiaa/lakia tulkitsee.
Jos saat ko. muutoksen tehtyä niin pistäppä siitä tänne kunnon juttu.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Raputurkki View PostHeh. En mäkään ihan ymmärrä, miks toi asia on niin vaikea, mutta hyvää osviittaa todellakin saa kun lukee täälläkin aikaisemmin pyörineitä keskusteluja.
Searchilla: vähäpäästöisyys
Mun on hyvin vaikea uskoa, että saisit kivuttomasti vähäpäästösyyden pois aikaisempien kokemusten perusteella.
Jos sellainen Katsastusasema löytyy, ni ilmotatko ystävällisesti yhteystiedot mulle vaikka privana, ni munkin fiilis paranee kertaheitolla. Onnea yritykseen.
Comment
-
-
ite maahantuonti katsastin tos muutama vuos M5 -89 ja silloin kyselin asiast katsastusmieheltä et mitäs ku tos on katti ja 89 ei tarvi olla.. niin se sano et se pitää olla autossa kiinni mutta ei tarvi toimia.. kun kerta ulkolaisessa otteessa lukee että katalysaattorilla varustettu.. niinpä mulle tuli suomalaiseen otteeseen merkintä vain että varustettu katalysaattorilla.. toi kuka tän 535 on joskus maahantuonnut ja katsastan ei vaa oo tajunnu et sen voi katsastaa ilman vähäpäästösyys merkintää... ei toi asia muuten minuu ees häiritsis.. mut aattelin jos ton vaik turbottais ku joutuu kuitenkii koneen avaa.. ja muutenkin auto pitää käydä läpi..Tän hetkiset päristimet:
Peugeot Boxer -08 Työjuhta
Bmw 320 -92 M-Sport
Opel Corsa -93 Hifistelyauto
Ford Fiesta -82 TURBO
Comment
-
-
Originally posted by rrracing View Postite maahantuonti katsastin tos muutama vuos M5 -89 ja silloin kyselin asiast katsastusmieheltä et mitäs ku tos on katti ja 89 ei tarvi olla.. niin se sano et se pitää olla autossa kiinni mutta ei tarvi toimia.. kun kerta ulkolaisessa otteessa lukee että katalysaattorilla varustettu.. niinpä mulle tuli suomalaiseen otteeseen merkintä vain että varustettu katalysaattorilla.. toi kuka tän 535 on joskus maahantuonnut ja katsastan ei vaa oo tajunnu et sen voi katsastaa ilman vähäpäästösyys merkintää... .
Comment
-
Comment