Olen lukenut monta topiccia ympäripyöreetä keskustelua öljyjen vaihdosta, eli kun irroitin vaihdelaatikon lauhduttimesta, moottorinvaihdon yhteydessä. Lauhdutin tietysti tyhjeni, joten minun täytyy lisätä/vaihtaa öljyt joten eihän laatikko voi olla tehty niin että öljyjä ei kestä vaihtaa. vaihdellaanhan muiden valmistajienkin laatikoihin...
noh mitenkäs tuo tyhjentynyt lauhdutin pitääkö se jotenkin ilmata vai ilmautuuko kuten tehostajakin esim. jos käyn kaikki valitsimen asennot paikoillaan läpi.
ääääh.
jos jollain on hyvät ohjeet öljyn vaihtoon niin nekin voisi kiinnostaa. ameriikkalaisiin hieman selkeämpi homma kun öljyt tumpataan takaisin mittatikun reijästä, mutta eihän tuossa semmoista ole, joku täyttö/tarkistus reijän tapainen vain laatikon oikella puolen. paljonko noin maksaa öljyjen+ suodattimen vaihdatos jos muka jotain imureita tarvitsee.
noh mitenkäs tuo tyhjentynyt lauhdutin pitääkö se jotenkin ilmata vai ilmautuuko kuten tehostajakin esim. jos käyn kaikki valitsimen asennot paikoillaan läpi.
ääääh.
jos jollain on hyvät ohjeet öljyn vaihtoon niin nekin voisi kiinnostaa. ameriikkalaisiin hieman selkeämpi homma kun öljyt tumpataan takaisin mittatikun reijästä, mutta eihän tuossa semmoista ole, joku täyttö/tarkistus reijän tapainen vain laatikon oikella puolen. paljonko noin maksaa öljyjen+ suodattimen vaihdatos jos muka jotain imureita tarvitsee.
Comment