Announcement

Collapse
No announcement yet.

automaatista manuaaliksi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaalsson
    Newbiemmer
    • Mar 2007
    • 6
    • Porvoo

automaatista manuaaliksi

no niin, eli kyseessä on bmw 325, e36 korityyppinen avoauto jossa on automaattivaihteisto. nyt minua kiinnostaisi kuinka iso homma olisi vaihtaa automaattilaatikko manuaalilaatikoksi ? :think
    mitä kaikkea joutuu vaihtamaan? onko mitään tietoa onko automaatillisen auton perässä sama välitys kuin manuaalilaatikollisessa? paljonkohan mahdollisesti tulisi kustantamaan koko homma..?
    Last edited by kaalsson; 06-03-2007, 17:34.
  • Kiintee
    Bimmer Rookie
    • Nov 2006
    • 53
    • Helsinki

Melkeinpä asiaan millään tavalla liittyvänä:

Jenkeissä ovat ainakin Lamborgini Murchielagon muuntaneet manuaalista automaatiksi, koska jonkun koristähden vaimo ei manuaalilla osannut ajaa! Ja luulisi, että se on noin päin se vaikeampi niin miksei tuo vaihto sitten onnistuisi. Hinta voi olla sitten eri juttu..
    G30 530e ’17
    ex:E91 330xd '06, E60 530d M-Sport LCI '07, E90 320d '05, E36 328i Cabrio '95, E34 M5 3.8 '93, E34 525i '91

Comment

• kake
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2002
      • 590
      • Kerava

Aikoinaan olen vaihtanut E36:n tomaatista manuaaliksi, ei se mahdoton homma ollut.
      Äkkiseltään mieleen tulee että laatikon lisäksi tarvitset -> vauhtipyörä + kytkin, polkimet, kytkimen sylinterit + letkut, kardaani.
      Vakio perä minulla oli tomaatissa 3,45 mutta vaihdoin sen 3,91. Manuaalin kanssa välitys oli taas 3,1.

Nyt parhaillaan vaihdan manuaalia E38:iin.
      Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎