Tiisselin kulutus L/100km?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mattir
    replied
    E36 325tds -96
    Oikein nätisti kun jaksoin viime kesänä ajaa tankillisen niin 6.5 l/100km. Normaalisti pyörii siinä 7.2-7-5 l/100km välillä. Enimmillään muistaakseni saanut viemään jotain 8.5 litraa...(paitsi jääradalla 15 )

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    Niin no....e46 touring nm.-00 320D
    ...matka-ajossa 80-100km/h, ~0.2l-4.7l/100km riippuen renkaista....ja siitä onko ylä vai alamäki....
    Ja se oikea vuoden keskikulutushan oli se 6.4l/100kmh

Leave a comment:

• Thuppu
    replied
    Originally posted by Nisti View Post
    530dat -00

matka-ajossa 80-100km/h, ~5.7l - 6.4l/100km riippuen renkaista.
    Melko vähällä olet päässyt. Itse pääsin kesällä juuri ja juuri 6,5l/100km matka-ajossa. Tosin rengastus on 245 ja 275/19.

Kaupunkipyörittelyssä pääsee 9l/100km jos tarkasti ajelee.

Leave a comment:

• Tomppa111
    replied
    530dat -99, maantievoittoisessa ajossa 80-140km/h on keskikulutus vaihdellut välillä 6.7 ja 7.0 litraa/100km (ajotietokoneen mukaan)

Leave a comment:

• Nisti
    replied
    530dat -00

matka-ajossa 80-100km/h, ~5.7l - 6.4l/100km riippuen renkaista.

Leave a comment:

• NokiLeka
    replied
    Nyt on vuosi ja 28tkm takana tuon 330d:n kanssa ja Tankkaus.com näyttää keskikulutukseksi 7,06 sekalaisessa ajossa. Ajotietokone näyttää samalle matkalle ja ajalle 6,4 lukemia, joten se on hieman optimistinen.

Leave a comment:

• Pred
    replied
    Mun 320d touring 110kw vie tankkauksien mukaan 5.9l/100km. Ajosta 80% maantietä. Ajotietokone näyttää 5.4. Tiedä sitten paljonko tuo automaattiilmastointi ja webasto tekee tuohon lisää. Entisellä Leonilla meni se 5.6l/100km, mutta onpa tuossa 40hv ja painoakin pari sataa kg enemmän.

Leave a comment:

• MasaTDS
    replied
    Originally posted by jam75 View Post
    No ennemmin näitä uskoo ku niitä jotka tulee ja heittelee, että täydessä lastissa, reippaalla ajolla JA TYYLIIN VIELÄ kaupungissa "4.2l"... tiiä sit ketä näillä määrillä kusetetaan?? Ja ennenku vedätte niitä herneitä niin keittäkää ne ensin, turpoavat ja tukkivat näin ollen paremmin
    Näimpä,ennen tota 525tdsa:ta oli 325tdsa,joka kevyempi kopaltaan ja meni kevyemmällä kaasulla oli keskikulutus 9l/100km,ja olen sitä mieltä että ensimmäinen taloudellinen diesel bemu on 320d.
    Noi vanhat m51 pannut tuntuu syövän aika reippaasti,tosin ajelen ite automaatilla,kuten ennenkin,että tekee pienen lisän kaupunki ajoon,muttei nyt mitään useita litroja

Leave a comment:

• henri
    replied
    18tkm mitä auto on minulla ollut niin keskikulutus näyttää 5,8...sisältää niin kuapunki pyöritystä kuin maantie ajoakin...Maantie-ajon lisääntyessä kulutus tippunut 6,1:Stä tohon 5,8:aan. Pelkkä kaupunki enimmillään ollut 10,9 (reipasta ajoa).

Leave a comment:

• Jamppa
    replied
    -02 330da farkulla pari vuotta, ja ~80tkm ajaneena noin 7.5l/100km yhdistettynä sopivasti maantietä ja kaupunkia...

Leave a comment:

• jam75
    replied
    Originally posted by MasaTDS View Post
    vie ainakin mun e34 tourinki diesel 10l/100km,tosin on automaatti ja harvemmin pintakaasulla ajoa,en tiä mitä menee löpööjos kokeilis ajella nätisti,ja tosta egr poistettu kokonaa,sen jälkeen kyllä muu toiminta parani
    No ennemmin näitä uskoo ku niitä jotka tulee ja heittelee, että täydessä lastissa, reippaalla ajolla JA TYYLIIN VIELÄ kaupungissa "4.2l"... tiiä sit ketä näillä määrillä kusetetaan?? Ja ennenku vedätte niitä herneitä niin keittäkää ne ensin, turpoavat ja tukkivat näin ollen paremmin

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    Vuoden ja n.33tkm:n ajosuoritteen keskikulutus -00 320d farkku 6.4l.

Leave a comment:

• MasaTDS
    replied
    Originally posted by Tykki View Post
    vai vie tds 9.5-11 litraa.. no tää väite kuuluu kategoriaan "urbaanit legendat". :lol:
    vie ainakin mun e34 tourinki diesel 10l/100km,tosin on automaatti ja harvemmin pintakaasulla ajoa,en tiä mitä menee löpööjos kokeilis ajella nätisti,ja tosta egr poistettu kokonaa,sen jälkeen kyllä muu toiminta parani

Leave a comment:

• docjones
    replied
    530dA kulutus

-
    JN

Leave a comment:

• dieselrules
    replied
    Tässä ois käppyrää... N.80% taajama-ajoa. Ei minusta paha tän kokoiselle autolle! siis 530dat -01

Leave a comment:

Working...