vai vie tds 9.5-11 litraa.. no tää väite kuuluu kategoriaan "urbaanit legendat". :lol:
vie ainakin mun e34 tourinki diesel 10l/100km,tosin on automaatti ja harvemmin pintakaasulla ajoa,en tiä mitä menee löpööjos kokeilis ajella nätisti,ja tosta egr poistettu kokonaa,sen jälkeen kyllä muu toiminta parani
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
vie ainakin mun e34 tourinki diesel 10l/100km,tosin on automaatti ja harvemmin pintakaasulla ajoa,en tiä mitä menee löpööjos kokeilis ajella nätisti,ja tosta egr poistettu kokonaa,sen jälkeen kyllä muu toiminta parani
No ennemmin näitä uskoo ku niitä jotka tulee ja heittelee, että täydessä lastissa, reippaalla ajolla JA TYYLIIN VIELÄ kaupungissa "4.2l"... tiiä sit ketä näillä määrillä kusetetaan?? Ja ennenku vedätte niitä herneitä niin keittäkää ne ensin, turpoavat ja tukkivat näin ollen paremmin
18tkm mitä auto on minulla ollut niin keskikulutus näyttää 5,8...sisältää niin kuapunki pyöritystä kuin maantie ajoakin...Maantie-ajon lisääntyessä kulutus tippunut 6,1:Stä tohon 5,8:aan. Pelkkä kaupunki enimmillään ollut 10,9 (reipasta ajoa).
No ennemmin näitä uskoo ku niitä jotka tulee ja heittelee, että täydessä lastissa, reippaalla ajolla JA TYYLIIN VIELÄ kaupungissa "4.2l"... tiiä sit ketä näillä määrillä kusetetaan?? Ja ennenku vedätte niitä herneitä niin keittäkää ne ensin, turpoavat ja tukkivat näin ollen paremmin
Näimpä,ennen tota 525tdsa:ta oli 325tdsa,joka kevyempi kopaltaan ja meni kevyemmällä kaasulla oli keskikulutus 9l/100km,ja olen sitä mieltä että ensimmäinen taloudellinen diesel bemu on 320d.
Noi vanhat m51 pannut tuntuu syövän aika reippaasti,tosin ajelen ite automaatilla,kuten ennenkin,että tekee pienen lisän kaupunki ajoon,muttei nyt mitään useita litroja
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
Mun 320d touring 110kw vie tankkauksien mukaan 5.9l/100km. Ajosta 80% maantietä. Ajotietokone näyttää 5.4. Tiedä sitten paljonko tuo automaattiilmastointi ja webasto tekee tuohon lisää. Entisellä Leonilla meni se 5.6l/100km, mutta onpa tuossa 40hv ja painoakin pari sataa kg enemmän.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Nyt on vuosi ja 28tkm takana tuon 330d:n kanssa ja Tankkaus.com näyttää keskikulutukseksi 7,06 sekalaisessa ajossa. Ajotietokone näyttää samalle matkalle ja ajalle 6,4 lukemia, joten se on hieman optimistinen.
Comment