Announcement

Collapse
No announcement yet.

kytkentäkaaviot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • basco
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 272
    • laukaa kierrä se kaukaa

kytkentäkaaviot

nyt pitää löytää jostai m20b25 vm.?? koneen ja vielä m20b23 vm. 83 kytkentäkaaviot!!!! ei oikei nappaa toi moottorin moninapaliittimen vaihto
    ku on eri määrä niitä johtoja :| tai onko kukaan tehnyt samanlaista operaatiota että tietää mitä mikäkin väri tarkottaa??? itellä alkaa huumorintajuloppua
    TOHTORI SYKERÖ ON TOIMITUSJOHTAJA....
    MÄ OON POMO!!!
  • 525tds
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 491
    • Leppäkoski

en muista tarkkaan ,mut samat värit yhteen pari kolme johtoa jäi mulla ainakin uupuun mut pelas kaikki kuiteskin!
    "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

Comment

• basco
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2003
      • 272

värit oon laittanu yhtee ja yks ohitus piti tehä et sai bensapumpu pyöri! korin puolelle jää 2 johtoo ja koneen puolelle 4!
      MÄ OON POMO!!!

Comment

• basco
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2003
        • 272

eikö kenelläkään ole tietoa/taitoa enempää?
        MÄ OON POMO!!!

Comment

• T.L
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 34

oisko apuu kun hakisit kirjastosta tai jostain service manualit kyseisiin laitteisiin ja etit sisällysluettelosta: wiring diagram

Comment

• 525tds
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2003
            • 491
            • Leppäkoski

boxille ja pensa pumpulle mä joudui ainakin laittaan heräteen erikseen virta lukolta,auto oli -83 316 ja tekniikka-86 325sta eli ei ollut muuta valmiina kun pensa pumpun paikka.Johtoja saatoi just jäädä noi 4 yli kone huoneesta!
            "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

Comment

• basco
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2003
              • 272

no ku olis vielä se kirjastokortti... seki kuivumassa :(b)
              MÄ OON POMO!!!

Comment

• T.L
                Bimmer Rookie
                • Mar 2004
                • 34

Ite vaihdoin joskus 316->325 tekniikan mutta niissä oli molemmis se pyöree liitin johtosarjas. Mutta onko sulla moottorissa kiinni täydellinen johtosarja eli pitäis löytyy paikka bensapumpun releelle kun se pumppu saa pyörii vaan sillon kun moottori käy. periaattes ei tarvii muuta kun kytkentäkaaviosta kattoo se moninapaliitin ja kytkee oikein sitte pumpulle virtaa ja hanskalokeron päällä boxin luona on se kolminapaliitin niin vihreeseen virta niin tulee kipinä ja ne kaks muuta on kulutusmittari ja rpm eli eti nyt jostain ne kytkentäkaaviot niin ei siinä muuta ihmeelistä ole

Comment

• basco
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2003
                  • 272

bensapumpu on pyöriny koko ajan ku virrat on päällä! niin se on aina tehny! eli jos otan virtalukon takaa virran siihen vihreeseen virtaa ja löydän kampiakselin asento tunnistimelle johdon niin kipinä tulee vaiko eikö :( no huomenna jatkuu ankara yritys
                  MÄ OON POMO!!!

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎