Announcement

Collapse
No announcement yet.

saa poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CJM300
    Bimmer Rookie
    • Mar 2007
    • 146

    saa poistaa

    saa poistaa
    Last edited by CJM300; 07-01-2008, 15:28.
  • jani1632
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 2243
    • Etelä-pohjanmaa

    #2
    Originally posted by CJM300 View Post
    Kokeillaan josko täältä saisi helpommin tietoa kuin tuolta pyhäsavu sivuilta.

    Eli olisi tarkoitus koittaa saara lisää voimaa tuosta Bemarin raadosta ja seuraavat olen saanut tämän päivän jälkeen tehtyä mutta otin poies kuitenkin.
    - Ahdin on Rajain to4 vastaava .64 pakopesällä, pakosiipi 60mm, imu 55
    - Välijäähdytin on mittava 680x35x85 2.5" ahtoputkilla
    - Syöttöä lisätty, Karaa muokattu ja kiristetty ahtopaineen alaista syötön jousta

    Ei viitstinyt jättää paikalleen mitään vielä koska huomenna olisi tarkoitus ruiskia väriä päälle, Josko sitä viikonlopun jälkeen saisi kaikki osat omalle paikalleen.

    Kysymykseni kuuluukin seuraavasti, Mistä hele**tistä saan 12mm nestepään ja nokkalevyn sopivaan hintaan?? Auto on päivittäin työ ajossa eikä tekisi mieli rikkoa kantta tai muutenkaan konetta. Teho tavoitteet on yli 200 ja olisi mukava jos pannu kestäisikin vielä sen.

    Autosta tulee suomeksi sanottuna Saa**nan ruman värinen ja toivon mukaan riittävän nopea jotta kopensoituisi hiukan.

    Jos olisi mahdollista niin voisiko joku ystävällisesti kertoa mistalöytyy?
    T:CJM
    Jos tämä on kerta sulla "päivittäisessä työajossa" niin suosittelen jo ihan työnantajankin puolesta pitämään auton vakiona välijäähdytintä lukuunottamatta....
    Tallin täytteet:
    E70 3.0d -09
    E34 540ia -94
    E39 520d -00
    E39 528i M-sport -00
    E60 520i -04
    E30 -86
    E61 520da -09

    Comment

    • CJM300
      Bimmer Rookie
      • Mar 2007
      • 146

      #3
      Juu-u mutta enpä mie sitä kysynytkään, vai kysyinkö. Auto on kyllä firmankin puolesta mutta se on ihan sama ajanko sillä vai omalla autolla kun nesteen kortilla saa sitä samaa tavaraa kumpaiseenkin.

      Ajan vain mielummin tuolla kun virman autolla, tämä on huomattavasti parempi ajaa kuin se, näiin ikään työn tekijän silmissä , yritys oli kuitenkin hyvä.

      Eikä se auto normaalista ajosta mene rikki vaan jatkuvasta kenkimisestä.

      Comment

      • jani1632
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 2243
        • Etelä-pohjanmaa

        #4
        Originally posted by CJM300 View Post
        Juu-u mutta enpä mie sitä kysynytkään, vai kysyinkö. Auto on kyllä firmankin puolesta mutta se on ihan sama ajanko sillä vai omalla autolla kun nesteen kortilla saa sitä samaa tavaraa kumpaiseenkin.

        Ajan vain mielummin tuolla kun virman autolla, tämä on huomattavasti parempi ajaa kuin se, näiin ikään työn tekijän silmissä , yritys oli kuitenkin hyvä.

        Eikä se auto normaalista ajosta mene rikki vaan jatkuvasta kenkimisestä.
        No joo et tainnut ymmärtää pointtiani...toki tuli hieman poikettua kysyjän asiasta.
        Mutta sen verran monesta M21:stä on kokemusta että itse jätän nuo mielummin vakioksi,jos autolla meinaa oikeasti AJAA..
        Tallin täytteet:
        E70 3.0d -09
        E34 540ia -94
        E39 520d -00
        E39 528i M-sport -00
        E60 520i -04
        E30 -86
        E61 520da -09

        Comment

        • Lakeson
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 649
          • Jyväskylä

          #5
          ...kiristetty ahtopaineen alaista syötön jousta... ??
          Ei mopolla mahottomia..

          Comment

          • CJM300
            Bimmer Rookie
            • Mar 2007
            • 146

            #6
            Niin elikkäs sitä jousta mikä pitää esijännitystä kalvolle, nostaa ainakin teoriassa ylemmäs sitä rajaa milloin alkaa kakku virrata kunnolla. Perus-syötöllä on sitten nostettu muuten että ahdin herää.

            Ymmärsikkönä vai ottanko kuvat seuraavalla kerralla osasta?

            Aamulla 9.00 vedin värin päälle, Tuli arvokkaan vanhan näköinen auto kun värikin on "hiukan" vanhan sävyinen omaa sekoitusta. Ei ainakaan ihan heti tule samanväristä vastaan suomen teillä. Roskia tuli takaluukkuun ja konepeltiin jongin verran mutta myllyttämällä tulee hyvä.
            Last edited by CJM300; 11-03-2007, 17:16.

            Comment

            • joni_wt
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2004
              • 3627
              • Yka

              #7
              Hyvältä näyttää, ja varmasti kuulostaa...

              Ja siitä tulikin mieleen, että oletkos pakoputkelle tehnyt mitään? Sitähän toki kannattaa avarammaksi muuttaa..

              EDIT:

              Originally posted by jani1632 View Post
              Jos tämä on kerta sulla "päivittäisessä työajossa" niin suosittelen jo ihan työnantajankin puolesta pitämään auton vakiona välijäähdytintä lukuunottamatta....
              Ja tästä sen verran, että ei mitään syytä vähentää virityksien määrää dieselissä, vaikka onkin päivittäisessä käytössä. Diesel tykkää ku sitä kutitetaa!

              Jos 400 heppasella ST Mersulla voi ajaa vuoden ympäri kaikki tarvittavat ajot, niin kai nyt reilu 200 heppasella bemarilla töissä käy
              Last edited by joni_wt; 10-03-2007, 18:13.
              e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

              Comment

              • CJM300
                Bimmer Rookie
                • Mar 2007
                • 146

                #8
                Putkisto on dp mukaanluettuna 2.5" yhdellä simonssin 40cm vaimentimella, tarvitsee vain tehdä päätyyn taivutus maatakohti kun painaa osan savuista takahiekkapeltiin(lue aavistuksen liian ylhäällä ja lyhyt takaputki). Tarkoitus on avartaa tehojen myötä 3", mutta siihen menee tätämenoa aikasta pitkään kun ei sitä nestepäätä löyry, tarttee soittaa Mynälle maanantaina josko pojilta löytyisi hyllystä.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎