memebuy23buy

kuinkas tehoja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bolle
    Newbiemmer
    • Mar 2007
    • 14

    kuinkas tehoja?

    en tiedä onkos tätä jo kysytty mutta en löytänyt elikkäs elikkäs minulla on bmw -88 e30 1,8i ja haluaisin siihen vähän lisää tehoa kohtuullisen edulliseen hintaan esim: käykös muun merkkisen auton männät ja koneistais lohkoa ym, myös korjata nakutuksen ja asentaa ohjaus tehostimen uudemman mallisesta e30:stä (onkos ylipäätään mahdollista) onko kukaan tehnyt?? niin ja onkos täällä sivuilla valkeita mittarin pohjia?? kiitos jo etu käteen
    Last edited by bolle; 09-03-2007, 21:49.
  • Carbonfiber
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 5224
    • Hki 43

    #2
    Halvimmaks tulee varmaan vaihtaa autoa, jos vielä leimallekin mielii.
    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
    Z3 Roadster 2.8 '98
    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

    Comment

    • Oldtimer
      Bimmer Fanatic
      • May 2006
      • 349
      • Ähtäri

      #3
      Vaihtaa isomman koneen siihen suosiolla (huom. vaatii muutoksia myös jarruihin ja alustaan) tai auto vaihtoon suosiolla. Virittämään ei kannata alkaa, halvalla ei saa hyvää.
      ----: Fuck The Fuel Economy :----

      Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

      Comment

      • bolle
        Newbiemmer
        • Mar 2007
        • 14

        #4
        joo onhan se vaihtoehto vaihtaa koko auto mutta jotenkin tekis mieli pitää bmw ja sitte kun joutus alustaa/jarrui ja muita vaihtelee ni tulee niin kauheesti prosentteja

        Comment

        • jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

          #5
          Originally posted by bolle View Post
          joo onhan se vaihtoehto vaihtaa koko auto mutta jotenkin tekis mieli pitää bmw ja sitte kun joutus alustaa/jarrui ja muita vaihtelee ni tulee niin kauheesti prosentteja
          kai se uusikin voi olla bmw? et joudu tekemään isoa väliä e30 325i malliin.
          Aprilia RSV4

          Comment

          • bolle
            Newbiemmer
            • Mar 2007
            • 14

            #6
            joo emmä merkkiä ollutkaan vaihtamassa mutta kun ei viitsis edes vaihtaa auto ja noita 325i ei ole oikeen myynissä..

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14575
              • Oulu

              #7
              Originally posted by bolle View Post
              noita 325i ei ole oikeen myynissä..
              Totta kyllä, tahtoo kaikki olla 316i tai 318i pommeja, joihin upotettu tuo M20B25.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • Juhaska
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2007
                • 3997
                • Suomi

                #8
                Oletko harkinnut auton hakua Saksasta? Varmasti löytyy 325i mallia vaikka kuinka. Ja hinnat ja verot ei varmasti ole mitään törkeitä.
                ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                Comment

                • bolle
                  Newbiemmer
                  • Mar 2007
                  • 14

                  #9
                  onhan toi saksanmaa täynnä bemaria mut mut kun tää on vaan kakkos auto ja ei ihan kauheestii ois rahaa laittaa kiinni ja just tänään alotin maalaus projektin niin ei auton vaihtoon ole just nyt paras mahdollinen aika. meinasin jotain peltipakosarjaa,putkee,suuttimia,nokkaa (jos saatavilla) ja jos koneistas kantta sittenhän se olis jo ihan tarpeeks ripee

                  Comment

                  • Juhaska
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2007
                    • 3997
                    • Suomi

                    #10
                    Originally posted by bolle View Post
                    onhan toi saksanmaa täynnä bemaria mut mut kun tää on vaan kakkos auto ja ei ihan kauheestii ois rahaa laittaa kiinni ja just tänään alotin maalaus projektin niin ei auton vaihtoon ole just nyt paras mahdollinen aika. meinasin jotain peltipakosarjaa,putkee,suuttimia,nokkaa (jos saatavilla) ja jos koneistas kantta sittenhän se olis jo ihan tarpeeks ripee
                    No en itse ole tätä korimallia koskaan virittänyt mutta jos laitat minkälaista tehonlisäystä olit ajatellut niin varmasti tähän monet virityksiä tehneet vastaa mielellään.
                    ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                    Comment

                    • bolle
                      Newbiemmer
                      • Mar 2007
                      • 14

                      #11
                      niin vielä siitä että mikä tuolla koneessa nakuttaa??? ja viritykseen ois kiva saada vinkkejä

                      Comment

                      • Krynx
                        BTCF Member
                        • Sep 2006
                        • 908
                        • á la Temmes

                        #12
                        Eiköhäm siellä nakuta kulunut nokka ja nostajat. helpoin ja halvin tapa on tosiaan ostaa sen 325i.
                        Mutta virittäminenhän on periaatteessa hyvin helppoa. Kansi kairattavaksi. Uutta jyrkempää nokkakeppiä. Alakertaan ainakin pattipää takomäntää. Kangesta ja veiveistä en tiedä mutta parempi laittaa nekin hankintaan. Tai sitten sitä tuupoa ja muuta semmoista kehiin mistä en tiedä mitään kuten en mistään muustakaan
                        Last edited by Krynx; 09-03-2007, 23:48.
                        E39 525d -00
                        E39 523i-96
                        E30 316 -86

                        Comment

                        • timpa
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2006
                          • 257
                          • Akaa

                          #13
                          Tai sitten teet siitä turbon.Meinaan ei toi vakio/vähän viilattu 325 oo mikään pyssy...
                          speed limits are for pussies

                          Comment

                          • bolle
                            Newbiemmer
                            • Mar 2007
                            • 14

                            #14
                            mistäs mä löydaän noita osia jyrkempää nokkaa ja takomäntiä?
                            ja onkos kukaan niklannut osia ettäs minkä hintaista hommaa??

                            Comment

                            • Juhaska
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2007
                              • 3997
                              • Suomi

                              #15
                              Tuolta saat http://www.streetturbo.fi
                              ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                              Comment

                              Working...
                              X