Announcement

Collapse
No announcement yet.

740i tehoa lisää???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • albertto
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 237
    • Kirkkonummi

    740i tehoa lisää???

    eli kuinkas sais lisää löylyä koneeseen?? tai siis kyllä tiedän, että vaparin virittäminen on hintavaa, mutta mutta... saiskohan tuohon kuinka vaikeesti n350-400 hummaa?? vai saako ollenkaan?
    taitaa varmaankin olla helpointa asentaa remmi kylkeen ja nostaa aina pois ennen katsastusta:think jos nyt oletetaan, että tuolla remmillä lähettäis tätä mun tehon nälkää ruokkimaan, niin minkälaisia paineita tuo vakio pannu kestää? entäs laatiko? (automaatti).. noh eiköhän tuossa ollut jo tarpeeksi monta kysymystä

    ps ja autohan on vm94 (4.0i)
    AUTOSI RUOSTEKORJAUKSET
    SEKÄ KATSASTUS REMONTIT

    A.V.J-STYLING


    040 835 6998
  • KingOnTheRoad
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 573
    • Kemijärvi

    #2
    Originally posted by albertto View Post

    ps ja autohan on vm94 (4.0i)
    eli autohan on itse asiassa 4,4i.. ei 350-400hv vaparina kannata läheä tuosta edes yrittämään.
    E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
    E36 328i coupe -95 "UXI"
    Polaris RMK 800 Nordic edition-15
    Yamaha yz250 -02

    Comment

    • Tontza1982
      Bimmer Rookie
      • Aug 2006
      • 145
      • Jyväskylä

      #3
      www.capa.com.au/kits_bmw.htm tuolta ainakin löytyy remmi ja lupaavat sille 411hp. Luulisi tuon laatikon kestävän tuommoisen tehonlisäyksen. Googleta bmw supercharger, niin löydät aika paljon tietoa.
      On helppo arvioida menonsa. Sen kun vaan lisää kymmenen prosenttia tuloihinsa

      Comment

      • petepii
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 279
        • Joensuu

        #4
        nelilitranenpahan on...

        Originally posted by KingOnTheRoad View Post
        eli autohan on itse asiassa 4,4i.. ei 350-400hv vaparina kannata läheä tuosta edes yrittämään.

        Comment

        • KingOnTheRoad
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 573
          • Kemijärvi

          #5
          Originally posted by petepii View Post
          nelilitranenpahan on...
          mun moka..
          E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
          E36 328i coupe -95 "UXI"
          Polaris RMK 800 Nordic edition-15
          Yamaha yz250 -02

          Comment

          • Stone
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 4074
            • Helsinki

            #6
            Voi voi.. Se on nyt vain elettävä niiden voimien kanssa mitkä siellä tallissa on. Ja toisaalta M62:nen ei edes kestäisi mitään radikaaleja muutoksia esim. remmi, ainakaan jokapäiväisessä käyttössä. On kaiketi sen verran "oikein" laskettu motti, toisin kuin yleensä on BMW:stä totuttu... M5:sta alle sitten kun tehot loppuu
            E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
            VW Pornstarter (työjuhta)
            Dodge RAM Cummins (venejuhta)
            Finnmaster T8







            Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

            Comment

            • albertto
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 237
              • Kirkkonummi

              #7
              Originally posted by Stone View Post
              Voi voi.. Se on nyt vain elettävä niiden voimien kanssa mitkä siellä tallissa on. Ja toisaalta M62:nen ei edes kestäisi mitään radikaaleja muutoksia esim. remmi, ainakaan jokapäiväisessä käyttössä. On kaiketi sen verran "oikein" laskettu motti, toisin kuin yleensä on BMW:stä totuttu... M5:sta alle sitten kun tehot loppuu
              elä höpötä
              kyllä tollanen nyt 0,3-4bar ylipainetta kestää, koska jenkkilässä tuollasilla systeemeillä ihan joka päiväsessä ajossa ajelevat.. tai niin he ainakin kirjottelevat foorumeilla.
              AUTOSI RUOSTEKORJAUKSET
              SEKÄ KATSASTUS REMONTIT

              A.V.J-STYLING


              040 835 6998

              Comment

              • Juhaska
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2007
                • 3989
                • Suomi

                #8
                Kai se nuo pienet paineet kestää. Mutta jos jotain 400hv ja jotain ***nm niin ei vakio palikoilla tule ku sanomista. Varsinkin jos osat on vielä kuluneita.
                Semmoset +50-70hv ja vähän muuta säätöä niin miksei se kestäisi? Eihän sillä jatkuvasti ajettaisi oikea jalka suorana. Vaikka kiusaus siihen saattaa yllyttää monesti.
                ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                Comment

                • Aukes!
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 2013
                  • Riihimäki

                  #9
                  Originally posted by Stone View Post
                  Voi voi.. Se on nyt vain elettävä niiden voimien kanssa mitkä siellä tallissa on. Ja toisaalta M62:nen ei edes kestäisi mitään radikaaleja muutoksia esim. remmi, ainakaan jokapäiväisessä käyttössä.
                  Mutta kyseessähän on M60 Mutta joo, muuten samaa mieltä.


                  - E60 -05 "too small to mention"
                  ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

                  Comment

                  • albertto
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2005
                    • 237
                    • Kirkkonummi

                    #10
                    Originally posted by Juhaska View Post
                    Kai se nuo pienet paineet kestää. Mutta jos jotain 400hv ja jotain ***nm niin ei vakio palikoilla tule ku sanomista. Varsinkin jos osat on vielä kuluneita.
                    Semmoset +50-70hv ja vähän muuta säätöä niin miksei se kestäisi? Eihän sillä jatkuvasti ajettaisi oikea jalka suorana. Vaikka kiusaus siihen saattaa yllyttää monesti.

                    niinpä...
                    olisko kellääntietoa voisiko tuon 50-70hv tavottaa jotenkin ilman puhallinta??
                    AUTOSI RUOSTEKORJAUKSET
                    SEKÄ KATSASTUS REMONTIT

                    A.V.J-STYLING


                    040 835 6998

                    Comment

                    • Morkai
                      BTCF Member
                      • Sep 2005
                      • 3196
                      • Saarijärvi

                      #11
                      Keventämällä autoa
                      sigpic
                      E23 728iA V8-projekti
                      E38 730D -projekti
                      E39 540iA -projekti
                      I01 i3 -projekti

                      Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                      Comment

                      • jannmann
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 5856
                        • Joccis City

                        #12
                        Originally posted by albertto View Post
                        niinpä...
                        olisko kellääntietoa voisiko tuon 50-70hv tavottaa jotenkin ilman puhallinta??
                        alpinan 4,6l versiossa on 333hv ja siinä on ainakin:

                        -pidempi-iskuinen kampura
                        -korkeapuristeiset männät
                        -toiset nokka-akselit

                        lisäksi varmaan hivenen muokatut kannet ja tietysti oma ohjelma...

                        Eli jos haluat voimaa, tulee se maksamaan maltaita.
                        X5 4,6is kampiakseli... (ehkä myös 4,8is) ehkä 1500e
                        Mittatilaus männät... ehkä 2000e
                        Nokka-akselit... (4kpl) ehkä 2000e
                        M5 pakosarjat (alkupään 4,4 koneissa on samat kuin M5:ssa)purkaamolta alle 500e
                        Custom ohjelma. n. 500e

                        lisäksi koneen purkaminen ja kasaamiseen vaadittavat tilkkeet on äkkiä jakopään remontin kanssa sen 1000e plus työt jos ei itse osaa...

                        Belgiassa Kempower tarjoaa kittiä jolla tehot nousee 350hv luokkaan edulliseen 15000e verolliseen hintaa... 325hv kitti maksaa sekin jo 5000e...
                        Last edited by jannmann; 10-03-2007, 18:19.
                        Aprilia RSV4

                        Comment

                        • Stone
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 4074
                          • Helsinki

                          #13
                          Originally posted by Aukes! View Post
                          Mutta kyseessähän on M60 Mutta joo, muuten samaa mieltä.
                          Ohops.. No ei se periaatteessa vaikuta asiaan

                          Originally posted by jannmann View Post

                          Belgiassa Kempower tarjoaa kittiä jolla tehot nousee 350hv luokkaan edulliseen 15000e verolliseen hintaa... 325hv kitti maksaa sekin jo 5000e...
                          Kohtuullisen kallista. Nämä siis tuohon M60:een eikö. Onko M62:een vastaavia?
                          E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                          VW Pornstarter (työjuhta)
                          Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                          Finnmaster T8







                          Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                          Comment

                          • jannmann
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2003
                            • 5856
                            • Joccis City

                            #14
                            Originally posted by Stone View Post
                            Ohops.. No ei se periaatteessa vaikuta asiaan



                            Kohtuullisen kallista. Nämä siis tuohon M60:een eikö. Onko M62:een vastaavia?
                            on vastaavia ja ihan yhtä "edullisia"
                            www.kempower.be
                            Aprilia RSV4

                            Comment

                            • WSE1
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 3242
                              • Suomusjärvi

                              #15
                              Taitaa olla halvin "virityskeino" vaihtaa tuo (koko auto siis) seiskaviiskymppiseen. Jos nekään ei vakiona riitä niin sitten joku hartge tai alpina versio.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎