Eli auto on e28 518i 86/5 ja pitäisi muuttaa vastaamaan 520i:tä mutta 520i:ssä muuttuu koko takakelkka 86/4 (tai 86/4 on viimeinen kuukausi) joten pitääkö sekin sieltä ruveta vaihtamaan vai riittääkö ihan vain jarrujen päivitys? ja samalla sitten pitäisi taakse vaihtaa levyt. Sillä siinä tapauksessa olisi jo järkevämpää laittaa alusta 535i:n mukaan, koska melkein samat osat menisi vaihtoon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tekniikan vaihto 518i->520i
Collapse
X
-
onhan se aina mahdollista ostaa vaikka m535i tai m5, mutta siitä ei ole nyt kysymys. Ja miksi pistäisin nyt vaihtoon auton josta on juuri hitsattu pohja, levitetty takakaaret ja muutenkin hyvässä iskussa oleva ja ostaisin tilalle vaikka 520i:n. ja jos näin tekisin niin aika suurella todennäkölisyydellä joutuisin maksamaan vielä jonkinverran väliä, ja sen jälkeen saisin taas alkaa niihin ihaniin ruosteiden metsästys/korjaus töihin. Ja sitten kun siihen lyö sen toisen koneen kiinni, niin joutuu kuitenkin vaihtamaan ainakin laatikon(m20 loota ei varmaan sovi m10:iin) ja mittariston asteikko taitaa olla eri.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1182006
Tuossa on nyt nettiauton ehkä paras ehdokas 520i joukosta . onhan tuossa 1 plussa, sähköinen kattoluukku jota omastani ei löydy.
VW Bora 2.0 '99UrS4 230hp + alv 22%+more...E21 315 '83 future chassis for turbo engineE28 518i '86
-Turku Connection-
Comment
-
Comment