elikkäs kiertokangen laakeri sano sopimuksensa irti ja pitäs konetta alkaa remontoimaan.. mitäs kaikkee nyt kannattaa sitten siihen tehä? en oo pahemmin M30 koneit remontoinut, niin jos joku viittis kertoo mitä kannattaa uusia samalla ja mitä ei.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535 moottoriremontti
Collapse
X
-
tietysti kaikki laakerit, tiivisteet, männänrenkaat.
samaan syssyyn sit kansiremppa, eli koeponnistaa kansi ettei lähde risaa kantta tekeen. venttiilit hioa, tai uusia jos ovat varreltaan kuluneet tai lautasen reuna kulunut teräväksi. ohjurit uusia, ohjurin kumit, tasohioa kansi. nokka-akseli tarkistaa ja korjauttaa jos on tarvetta tai hankkia uusi.
lohko ainakin hoonata ja tasohioa ja käydä kannenpulttien kierteet läpi kierretapilla. vesipumppu ja öljypumppu uusia, jakoketjut uusia.
kampiakselin varmaan joutuu hiomaan, ainakin sen kaulan osalta jossa oli kiertokangen laakerivaurio, jos hiomalla selviää, useimmiten selviää, ja muut kaulat kiilloittaa.
siinä alkajaisiksi. eipä noita kannata tekemättäkään jättää jos koneen osiksi purkaa
kunnon rempan jälkeen koneella ajelee taas mukavasti seuraavat 10 vuottaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Itse tilasin nokan, keinut ja tiivisteitä tuolta http://www.autohausaz.com/
Tullien ja rahtien kanssa jäi vielä huomattavasti halvemmaksi kuin suomesta. Sen lisäksi toimitus oli nopeaa, joten kaiken kaikkiaan ei mitään valittamista puljun toiminnassa.Last edited by MakeK; 28-03-2007, 08:31.
Comment
-
-
Originally posted by MakeK View PostItse tilasin nokan, keinut ja tiivisteitä tuolta http://www.autohausaz.com/
Tullien ja rahtien kanssa jäi vielä huomattavasti halvemmaksi kuin suomesta. Sen lisäksi toimitus oli nopeaa, joten kaiken kaikkiaan ei mitään valittamista puljun toiminnassa.Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
E34 540iA -93
Comment
-
-
Originally posted by MTV View PostMitä tuli nokalle ja keinuille hintaa kaikkine lisäkuluineen?
Comment
-
Comment