Niin siis tuo johdonpätkä joka lähtee kuudennen sylinterin tulpanjohdolta ja päättyy koneen sivulle vittumaisen pieneen tilaan, jonne saa 1/3 vasemmasta kämmenestä mahtumaan. Olisiko kellään niksiä, jolla kyseisen anturin saisi helposti irroitettua? Tuli revittyä sitä tänään jo sen verran, että muovinen kiinnitys palanen jäi käteen, mutta anturi on kuin hitsattuna kiinni siellä missä kuuluukin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Heräteanturi aiheuttaa tuskaa...
Collapse
X
-
Helpottais huomattavasti jos kertoisit mikä moottori/ auto kyseessä??
E30 se tulee siihen termarikotelon viereen,(liittimet näkyy) helppo avata klipsi.
E34 M20 on sellanen muovinen kisko koneen kyljessä, se on kiinni kahdella 10mm pultilla imusarjassa...avaa ne ja vedä kisko irti koneen kyljestä niin johan tulee enemmän tilaa irrottaa liittimet toisistaan...!Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
-
Comment