Auto oli kolarikorjauksessa merkkihuollossa ja kun hain sen takasin niin ikävät yllätykset odotti. Konepeltiin oli ilmestynyt naarmu ja uuden takaoven yläreunan maali oli kärsinyt. Se oli semmonen kun olis työhaalareilla hinkattu, ei naarmuja, mutta semmonen vähän matampi alue, ihan kun olis 1500 vesihiomapaperilla vedelty. No olihan siinä muutakin pientä sanomista; taka-M-helma ei maalattu sovitulla värillä, konepelti ei kohdillaan ja pari ikkunaa poltettu kipinäsuihkulla...
No ei siinä mitään, ne otti sen mukisematta takasin ja korjas kaikki korjauksessa tulleet vauriot. Sanoivat että hiovat ne naarmut pois. Jeps, kun hain auton, niin naarmut oli hävinneet ja takaovikin oli kiiltävä. Mutta kun aurinkoa vasten katsoo, niin selvästi näkee sen, että missä ne on myllyttäneet. Se on vähän sen näköinen kun muutaman vuoden vanhat autot, joissa on semmosta aivan hienoa pyöreää jälkeä pinnassa. Muutenhan maalipinta on hyvä, koska auto on melkein uusi. Jääkö myllytyksessä aina tommonen jälki, eli joutuuko ton kanssa elämään, vai onko ne vaan ryssiny (taas)?
No ei siinä mitään, ne otti sen mukisematta takasin ja korjas kaikki korjauksessa tulleet vauriot. Sanoivat että hiovat ne naarmut pois. Jeps, kun hain auton, niin naarmut oli hävinneet ja takaovikin oli kiiltävä. Mutta kun aurinkoa vasten katsoo, niin selvästi näkee sen, että missä ne on myllyttäneet. Se on vähän sen näköinen kun muutaman vuoden vanhat autot, joissa on semmosta aivan hienoa pyöreää jälkeä pinnassa. Muutenhan maalipinta on hyvä, koska auto on melkein uusi. Jääkö myllytyksessä aina tommonen jälki, eli joutuuko ton kanssa elämään, vai onko ne vaan ryssiny (taas)?
Comment