Announcement

Collapse
No announcement yet.

maalipinnan hieromista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nun6
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 287
    • where the sun doesn't shine

    maalipinnan hieromista

    Auto oli kolarikorjauksessa merkkihuollossa ja kun hain sen takasin niin ikävät yllätykset odotti. Konepeltiin oli ilmestynyt naarmu ja uuden takaoven yläreunan maali oli kärsinyt. Se oli semmonen kun olis työhaalareilla hinkattu, ei naarmuja, mutta semmonen vähän matampi alue, ihan kun olis 1500 vesihiomapaperilla vedelty. No olihan siinä muutakin pientä sanomista; taka-M-helma ei maalattu sovitulla värillä, konepelti ei kohdillaan ja pari ikkunaa poltettu kipinäsuihkulla...

    No ei siinä mitään, ne otti sen mukisematta takasin ja korjas kaikki korjauksessa tulleet vauriot. Sanoivat että hiovat ne naarmut pois. Jeps, kun hain auton, niin naarmut oli hävinneet ja takaovikin oli kiiltävä. Mutta kun aurinkoa vasten katsoo, niin selvästi näkee sen, että missä ne on myllyttäneet. Se on vähän sen näköinen kun muutaman vuoden vanhat autot, joissa on semmosta aivan hienoa pyöreää jälkeä pinnassa. Muutenhan maalipinta on hyvä, koska auto on melkein uusi. Jääkö myllytyksessä aina tommonen jälki, eli joutuuko ton kanssa elämään, vai onko ne vaan ryssiny (taas)?
  • Valkman
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 712
    • Helsinki

    #2
    Maalareilla on tapana vetästä samalla laikalla ja paineilmakoneella useita autoja maalausten jälkeen ja oikeastaan eivät ainakaan tuntemissani paikoissa ole jaksaneet laatuun panostaa... kunhan enimmät saavat pois.

    Kyllä tuon pitäisi saada yhtä hyväksi kuin muukin auto, joten joko haluat täydellisen ja teet sen itse tai sitten viet fiksarille, joka tekee sen maksua vasten... toki pienestä alueesta ilmeisesti on kyse. Toki merkkiliikkeessä tekenevät sen pyynnöstäsi uudelleen, mutta tiedä sitten oletko edelleenkään tyytyväinen siihen jälkeen.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎