Announcement

Collapse
No announcement yet.

Isosta ajotietsikasta???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -JUZ-
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 48
    • Huittinen

Isosta ajotietsikasta???

Joo elikkä mulla ei toiminu toi check ennen tossa. Nyt mulla oli akun kenkä irti ja olin ihan että mitä ***tua. Toi check alko toimii.
    Mulla on toi saksan kielellä ja näyttöön tulee teksti "Uhrzeit eingeben". Mitäköhän mahtaa tarkottaa???
    Ja mitenköhän ton tietsikan saa pois päältä.Ennen mulla sammu se tosta checkistä(sillon ku se ei toiminu).
    Ja mikähän toi prog1 on mikä tulee näyttöön ku viiksestä pitää nappia pohjassa?
    Niin ja pystyyköhän tohon vaihtaan kielen jostain?

Paljon kysymyksiä jos joku viisas vaikka osais auttaa

Niin ja jostain syystä nykimis ongelma hävis???En oo vaihtanu autoon mitään minkä takia tarvis vikakoodit nollata...outoo?
    E36 320 -92
  • Harri G
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 9041
    • Iisalmi

Mikä auto tässä on kyseessä?
    E39 ja E91

Comment

• -JUZ-
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 48
      • Huittinen

Originally posted by Harri UKM View Post
      Mikä auto tässä on kyseessä?
      Jaa sori..Elikkäs auto on E36 320 ilman vanosta
      E36 320 -92

Comment

• bmw e34
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2002
        • 633
        • raahe

Originally posted by -JUZ- View Post
        Joo elikkä mulla ei toiminu toi check ennen tossa. Nyt mulla oli akun kenkä irti ja olin ihan että mitä ***tua. Toi check alko toimii.
        Mulla on toi saksan kielellä ja näyttöön tulee teksti "Uhrzeit eingeben". Mitäköhän mahtaa tarkottaa???
        Ja mitenköhän ton tietsikan saa pois päältä.Ennen mulla sammu se tosta checkistä(sillon ku se ei toiminu).
        Ja mikähän toi prog1 on mikä tulee näyttöön ku viiksestä pitää nappia pohjassa?

Paljon kysymyksiä jos joku viisas vaikka osais auttaa

Niin ja jostain syystä nykimis ongelma hävis???En oo vaihtanu autoon mitään minkä takia tarvis vikakoodit nollata...outoo?
        MUTU : "uhrzeit eingeben" = syötä päivänmäärä / aika.
        PROG1 tarkoittaa että sillä valitaan mitä tietoja halutaan saada näkymään kun selataan viiksen päästä kytkimellä mittariston infonäytön tekstejä (E39). tuo nykiminen poistui sen vuoksi että käytit akkua irti jolloin ECU meni perusasetuksille eli sieltä hävisi käytön ohessa tallennettut kalibrointi tiedot.

Comment

• rentturaakki
          Bimmer Rookie
          • Jul 2006
          • 129

Originally posted by -JUZ- View Post
          Ainakin e34sessa CC kielen pystyy vaihtamaan painamalla sitä mittaristossa olevaa nappia\tikkua pohjassa joku 20sec. että eiköhän se tuossa e36 jotenkii samaan tapaa mene.
          Nykyne: E34 525i
          Exät:
          Coupe Sunny 1,6 vm.88
          Coupe Sunny 1,6 vm.87
          Mese 240D (123) vm.82
          Datsun 140y 1,2 vm.82

Comment

• intfreak
            Bimmer Enthusiast
            • May 2003
            • 2966
            • Uusikaupunni

Originally posted by rentturaakki View Post
            Ainakin e34sessa CC kielen pystyy vaihtamaan painamalla sitä mittaristossa olevaa nappia\tikkua pohjassa joku 20sec. että eiköhän se tuossa e36 jotenkii samaan tapaa mene.
            Ei mene

N62 Money Spender Club

Comment

• -JUZ-
              Bimmer Rookie
              • Jul 2006
              • 48
              • Huittinen

Originally posted by bmw e34 View Post
              tuo nykiminen poistui sen vuoksi että käytit akkua irti jolloin ECU meni perusasetuksille eli sieltä hävisi käytön ohessa tallennettut kalibrointi tiedot.
              Eli???Voiko olla mahdollista että esim. lambda häikkää???Ton "boottauksen" jälkeen motari jarrutuksessa kulutuski menee ihan eri lailla. Nyt kulutus menee nollille jopa 4 pienestä vauhdista ku ennen tarvi olla vauhtii about 70-80km/h ku nelkulla ajeli.
              Päästöt saatiin kuriin katsastukseen kovalla kepityksellä. Mutta voiko lambda olla silti pa*kana vaikka päästöt saa kuriin ku vaan repii tarpeeks?
              E36 320 -92

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎