niin pitää nyt kysästä tästä asiasta joka tätä autoa on vaivannut koko ajan. eli kunnon vedätyksessä kun vaikka paikaltaan lähtee liikkeelle niin joku menee päin helvettiä sytkäpuolella. auto rupee öykkimään ja meinaa sammua ja polttaa välillä putkessa. mutta tuo oire tulee vain siten että kierrokset tappiin paikallaan ja kytkin ylös. voisko olla virranjakajan ylä tai alapäässä syy tuohon? autohan oli e30 m10b18 -86
Announcement
Collapse
No announcement yet.
sytkätkö pielessä?
Collapse
X
-
Originally posted by B-Tuning View Postno siis enhän minä tuota päivittäin tee. mutta silloin joskus harvemmin kun tulee kengitettyä niin näin käy.. eikä noin saisi käydä jos kaikki on kunnossa.. olisi kiva nyt saada neuvoja koska ajaminen on aika tuskaa tällä hetkellä.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Postonko sulla paikallaan se kierrosten rajoitin jakajassa? itse vaihdoin sen pyörijän sellaiseen normaali malliin joka ei rajoita kierroksia kun se pätki aina niin helvetisti ja niin saa enemmän kiekkoja...
Comment
-
-
Originally posted by B-Tuning View Posten ole koskenu siihen jakajaan ollenkaan. missäs se rajoitin siinä sitten on? huomasin sellaisen seikan että tuo virranjakajan kansi pääsee pikkaisen liikkumaan sivuttaissuunnassa sekä pystysuunnassa. ne clipsit millä se on kiinni, on aika "väsyneen" oloset..
aina se jakajan kansi vähän heiluu sivuttain.
tossa kuvassa on se rajoitin malli ja se rajoittamaton on siis hieman pienempi ja yksinkertaisempi.
niin ja enhän minä nyt tiedä että onko se vika nyt tuossa mut... mut... pätkimäänhän se alkaa jo jossain 5500 kohalla...Last edited by GOOFY; 02-04-2007, 16:26.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by B-Tuning View Postnyt sain auton toimimaan hetkeksi kun irroitin tuon kopan ja laitoin uudestaan kiinni. mutta vähän aikaa kerkesin ajella niin taas sama homma. nyt sieltä on oikeasti joku osa viimesillään.. mutta mikä?E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Comment