Announcement

Collapse
No announcement yet.

255/35 kumit 8 x 18" vanteisii??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 3BMW
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 628
    • Turku

Originally posted by Bullitt View Post
    Ihan fiksu veto mun mielestä rengasliikkeiltä, että ei tehdä ihan mitä sattuu.

Tuleekohan tästä joku uusi villitys? Tungetaan suhteellisen kapealle vanteelle niin leveetä rengasta, että se rupeaa näyttämään moottoripyörän kumilta.
    Totta, oli kaverin vanteet kyseessä joten en välittänyt
    Ja toisessa paikassa oli joku nuori sälli valkoisen E46:n kanssa joka halusi 10x17" vanteelle 215/40 kumit

Comment

• jara89
      Newbiemmer
      • Feb 2007
      • 28

vai niin. no pitääpäs nyt sitten miettiä mitä tekee. mut ei noita 9 x 18" vanteitakaa oo esimerkiksi oxiginin eins vannetta. eteenhän kävis hyvin toi 8 tuuman vanne. mut taakse sais olla se 8,5 :/ yks mahdollisuus on tietenki jättää noi 193starspoket kesävanteiksi ja ostaa talveks sit jotku 17 vanteet. mut pitää katsoa.
      Last edited by jara89; 09-04-2007, 15:54. Reason: lisäys
      BMW 325XiA E90 M-Sport paketti

Comment

• jara89
        Newbiemmer
        • Feb 2007
        • 28

Originally posted by sände View Post
        Meinaatko oikeasti, että jotkut kuppaset oxinin kromit on hienommat kuin m-starspoket? Jos nuo vanteet täytyy vaihtaa niin laita edes jotkut laatuvanteet eläkä mitään amis oxineita!
        No neuvohan mulle sitten jotain hienoja laatuvanteita? onhan niitä muitakin mahdollisuuksia ku noi oxiginit.
        BMW 325XiA E90 M-Sport paketti

Comment

• Ody
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 93
          • Vaasa

Originally posted by jara89 View Post
          No neuvohan mulle sitten jotain hienoja laatuvanteita? onhan niitä muitakin mahdollisuuksia ku noi oxiginit.
          Täältäkin löytyisi kiinnostusta ehdotuksille
          E36 318is Coupe

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎