Tossa olen tota konetta saanu pikkuhiljaa säätöihin. Mutta ton tehoalue tuntuu aika kummalta. paras veto on 2500-4500rpm sen jälkeen tehot laskee.
Eli tarvitseeko tommonen m-sportin (272) hioma nokka ajotettavan nokkapyörän toimiakseen oikein? Ja jos tarvitsee ajotus arvoja?
Vai johtuuko toi tehojen kuoleminen vakio kaasuläpästä (54mm) ja vakio ilmamäärämittarista?
Mulla on tossa tallissa e28 528 kaasuläppäb (64mm] mutta se ei suoraan tonne sovi. Joten taitaa jäädä sorvaamatta paikalleen. Tietääkseni 535:sen läppä sopii ainakin kiinnitys kohtiin suoraan? Täytyy vain viilaa imusarjasta reikää isommaks.
Btw: lähen muuten parin tunnin pääästä reilu viikoks lomailemaan. Joten vastailu voi olla aika hiljasessa
Eli tarvitseeko tommonen m-sportin (272) hioma nokka ajotettavan nokkapyörän toimiakseen oikein? Ja jos tarvitsee ajotus arvoja?
Vai johtuuko toi tehojen kuoleminen vakio kaasuläpästä (54mm) ja vakio ilmamäärämittarista?
Mulla on tossa tallissa e28 528 kaasuläppäb (64mm] mutta se ei suoraan tonne sovi. Joten taitaa jäädä sorvaamatta paikalleen. Tietääkseni 535:sen läppä sopii ainakin kiinnitys kohtiin suoraan? Täytyy vain viilaa imusarjasta reikää isommaks.
Btw: lähen muuten parin tunnin pääästä reilu viikoks lomailemaan. Joten vastailu voi olla aika hiljasessa
Comment