Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peltipakosarja/lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -vellu-
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 145
    • Laukaa

    Peltipakosarja/lambda

    Elikkäs mihinkä kohtaan lambda anturi kannattaa sijoittaa tehastekoisessa peltipakosarjassa jossa ei ole anturille valmiiksi paikkaa? mahdollisimman lähelle vakioputkistossa olevaa kohtaa?:think mitenkä väärä sijoitus anturilla vaikuttaa auton toimintaan?
    EDIT: kyseessä siis 325i m20b25(katillinen) E30 -89
    Last edited by -vellu-; 11-04-2007, 15:34.
    E30 320i -86 r.i.p
    E30 325i -89 projekti

    "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

    #2
    Itse laittasin siten, että haistelee kaikkia kaasuja ja mahdollisimman lähelle konetta. Anturin asento niin, että kärki on alaviistoon -> ei kerää kondensiovettä.
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno




    Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

    Comment

    • -vellu-
      Bimmer Rookie
      • Feb 2007
      • 145
      • Laukaa

      #3
      Originally posted by Tzeimi View Post
      Itse laittasin siten, että haistelee kaikkia kaasuja ja mahdollisimman lähelle konetta. Anturin asento niin, että kärki on alaviistoon -> ei kerää kondensiovettä.
      eli kannattaapi melkeen toteuttaa samanlailla kun tossa vakioputkistossa joissa on niitten kahden putkien välissä putkenpätkä ja siinä anturi...??
      E30 320i -86 r.i.p
      E30 325i -89 projekti

      "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎