Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lambda-anturi jätti kierteensä putkeen! Kuva...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LeMansBlau
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2006
    • 1060
    • Insomniac

    Lambda-anturi jätti kierteensä putkeen! Kuva...

    Eli perkeleellisen edes/takas vänkäämisen jälkeen sain toisen noista vanhoista sensoreista vihdoin irti. Kierteet oli jääny putkistoon. Huomenna pitäs jostain käydä ostaan sopivan kokonen kirretappi työkalu. Eli kysymykseni:

    1.Minkä kokoiset kierteet tossa on, eli minkä kokonen kierretappi pitäs hommata. Ja mistä kannattais lähtee ostaan?

    2.Kyseiset sensorit on ennen katalysaattoria ja nyt kun joudun tekeen uudet kierteet sinne, niin onko mahd. että kirteistä tullut metalli hiukkaset rikkoo katin? Eli tarviiko tätä murehtia?

    Kiitos avusta! ps. alla kuva:
    Last edited by LeMansBlau; 04-02-2008, 18:03.
    ///MADE IN FINLAND

    sigpic

    TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
    E30 SEDAN IX M-TECNIC II
    F32 COUPE PERFORMANCE
    F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
  • TheLoial
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 1109
    • Helsinki

    #2
    Kierre on M18x1.5

    Comment

    • LeMansBlau
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2006
      • 1060
      • Insomniac

      #3
      Originally posted by TheLoial View Post
      Kierre on M18x1.5
      Joo löysinkin eilen jo vastauksen. Biltemasta hain kyseisen kierretapin ja ostin vielä lambdasensoriin sopivan lovetun hylsyn. yht.10e

      Pitää laittaa tappiin kunnolla rasvaa ja kierrettäessä ottaa se aina välillä ulos ja putsata hiukkasista. Sitten lopuks ajattelin laittaa imurin päähän letkun ja imasta reiästä ylimääräiset hippuset pois. Näillä konsteilla katin ei pitäis ottaa itteensä.
      ///MADE IN FINLAND

      sigpic

      TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
      E30 SEDAN IX M-TECNIC II
      F32 COUPE PERFORMANCE
      F31 TOURING XDRIVE M-SPORT

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎