E39 540 -97 tyhjäkäynti jää noin 2000 kierrokseen. Itse en ole päässyt vielä autoni luokse tutkimaan, mutta voisiko esim. vakionopeuden säätövaijeri jumittaa aiheuttaen tämän? Tai joku muu kaasuvivuston osa? Tehot on kuulemma tallella, ei nyi ja käynnistyykin hyvin. Veikkauksia, mitä kaikkea kannattaa etsiä?
Tyhjäkäynti ylhäällä
Collapse
X
-
vika löytyi
Kun pääsin vihdoin auton luokse... Eihän MAF:in etupuolella ole tietysti kuin suodatin. Lisäilmaluistin säätöalue ei kuulemma riitä muuttamaan kuin ± 300 rpm, joten aloin etsiä ilmavuotoja MAF:in ja imusarjan välistä. NADA. Ja autokin toimi hienosti, minulla. Erotiikka-avustajalla (vaimoke) taas viikon päästä sama ilmiö, jonka jälkeen vihdoin havaitsin hänellä lähempänä olevan penkin työntävän lattiakaukalon/maton välityksellä oikean puoleista pedaalia... Tarkistakaa perusjutut ensin..
Comment
-
-
Originally posted by ss900 View PostErotiikka-avustajalla (vaimoke) taas viikon päästä sama ilmiö, jonka jälkeen vihdoin havaitsin hänellä lähempänä olevan penkin työntävän lattiakaukalon/maton välityksellä oikean puoleista pedaalia... Tarkistakaa perusjutut ensin..näin se menee!!!!
...
Comment
-
-
Originally posted by ss900 View PostKun pääsin vihdoin auton luokse... Eihän MAF:in etupuolella ole tietysti kuin suodatin. Lisäilmaluistin säätöalue ei kuulemma riitä muuttamaan kuin ± 300 rpm, joten aloin etsiä ilmavuotoja MAF:in ja imusarjan välistä. NADA. Ja autokin toimi hienosti, minulla. Erotiikka-avustajalla (vaimoke) taas viikon päästä sama ilmiö, jonka jälkeen vihdoin havaitsin hänellä lähempänä olevan penkin työntävän lattiakaukalon/maton välityksellä oikean puoleista pedaalia... Tarkistakaa perusjutut ensin..Ei ollu kallis remppa!
Comment
-
Comment