Announcement

Collapse
No announcement yet.

League 208/205 vanteista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • k3kvuori
    Bimmer Rookie
    • Feb 2011
    • 116
    • Valkeakoski

ihan mielenkiinnosta et miten ne eroaa laadultaan ? itse en ole paljoa yli 10 settiä vanteita omistanu, eli en tosiaan tiedä niistä mitään, ihan siis mielenkiinnosta kyselen.

itseä kiinnostaa vain ettei ole kamalan painava kuten mm. alessio, ja kunhan silmää miellyttää.

mun mielestä taas ei kerro vanteen laadusta mitään vaikka kuka tilaa samasta tehtaasta, tulee sitä paskaa ja priimaa mistä vain.
    BMW 330e f30
    Tesla MYP
    Ford Sierra Cosworth 4x4
    Tunturi Pappa -78

Comment

• bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

Originally posted by k3kvuori View Post
      ihan mielenkiinnosta et miten ne eroaa laadultaan ? itse en ole paljoa yli 10 settiä vanteita omistanu, eli en tosiaan tiedä niistä mitään, ihan siis mielenkiinnosta kyselen.

itseä kiinnostaa vain ettei ole kamalan painava kuten mm. alessio, ja kunhan silmää miellyttää.

mun mielestä taas ei kerro vanteen laadusta mitään vaikka kuka tilaa samasta tehtaasta, tulee sitä paskaa ja priimaa mistä vain.

league on ollut jo vuosia tunnettu huonosta laadustaan ja mauttomuudesta. mulla ei ole kyllä valitettavasti henkilökohtaisia kokemuksia paljoa noista, kun on ollut niin rumia, että ei ole kiinnostanut ostaa, tai saati sitten myydä. voihan olla että niittenkin laatu on parantunut. muuta kantaa en ota, jokaisella on makunsa.
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• k3kvuori
        Bimmer Rookie
        • Feb 2011
        • 116
        • Valkeakoski

mun mielestä on paljon hienoja vanteita mutta toki paljon myös ei miellyttäviä

tehtaat ovat näköjän taiwanissa ja thaimaassa. samalta tehtaalta tulee myös königin ja dotzin vanteita.

ja ainakaan kovin painavia ei ole 19x8" 11,2 kg.

lähes kaikki mitä netistä lukenut niin ollut tyytyväisiä vanteisiin ja jos sulla ei ole omia kokemuksia vanteista niin miten tiedät kuinka paskoja ovat ?

tunnut olevan ainoa joka niitä haukkuu, taitaa olla oma lehmä ojassa

mulle siis tosiaan aivan sama kunhan vanne ei ole kamalan painava ja miellyttää omaa silmää, löytyy darwiniltakin vanteita jotka ovat aivan kamalan näköisiä
        BMW 330e f30
        Tesla MYP
        Ford Sierra Cosworth 4x4
        Tunturi Pappa -78

Comment

• bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

Originally posted by k3kvuori View Post
          http://www.league.com.tw/passenger_all.html

mun mielestä on paljon hienoja vanteita mutta toki paljon myös ei miellyttäviä

tehtaat ovat näköjän taiwanissa ja thaimaassa. samalta tehtaalta tulee myös königin ja dotzin vanteita.

ja ainakaan kovin painavia ei ole 19x8" 11,2 kg.

lähes kaikki mitä netistä lukenut niin ollut tyytyväisiä vanteisiin ja jos sulla ei ole omia kokemuksia vanteista niin miten tiedät kuinka paskoja ovat ?

tunnut olevan ainoa joka niitä haukkuu, taitaa olla oma lehmä ojassa

mulle siis tosiaan aivan sama kunhan vanne ei ole kamalan painava ja miellyttää omaa silmää, löytyy darwiniltakin vanteita jotka ovat aivan kamalan näköisiä

mun mielestä ei ole montaa mallia tuolla mitkä on edes jonkun näköisiä. mutta niin kuin sanottu makunsa kullakin. jotenkin halvan kiinalaisen pingpongin näköisiä.

kerrohan mitkä dotzin ja königin vanteet tulee samalta tehtaalta ja mistä on tieto peräisin? dotz ainakin mainostaa että niitten vanteet tehdään euroopassa.

edit: kaikkihan sen tietää kuinka kammottavia leaguen vanteet on, niin kukaan ei viitsi edes kommentoida. sun tyylitajusta kertoo kaikki nuo ex. autot ei vaan, mitä tuolla olen muita foorumeita seuraillut, niin yleisesti bmw harrastajilla on erilainen maku kuin muitten merkkien kuskeilla. toisilla foorumeilla ei tunnu olevan mitään muuta väliä kunhan vanteet on halvat ja kiiltävät. tyylitajua ei monesti ollenkaan. turha edes moniin merkkeihin yrittää kaupata jotain arvokasta tyylikkäämpää vannetta.
          Last edited by bemu2000; 18-03-2011, 11:11.
          Vanteet edullisesti

Comment

• Matson^
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2008
            • 2113
            • Seinäjoki

Joo ei se bemu2000 ole yksin mielipiteensä kanssa. Tuollaista perus, kromin ja mustan sekoittelua, sadoilla "yksityiskohdilla" höystettynä.. Pois vaihtaisin jos jonkin auton mukana tulisi.. tarkoittaa siis samalla sitä että yksistäkään en olisi valmis maksamaan Jos pienellä budjetilla pitäisi päästä vanteissa, niin ehdottomasti käytettyä OEM:ää alle ja vielä vaikka vähän spacerilla ulos niin näyttää jo minun mielestä paljon paremmalta. Mutta makuasioitahan nämä on
            | BMW G30 X-Drive M-Sport |
            | Nissan Navara TREK-1 |
            ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

Comment

• Bouma
              Bimmer Enthusiast
              • May 2007
              • 3108
              • Tampere

Kerran leaguen vanteisiin erehdyin. Ei tapahdu toiste, ei kelpaa edes talveksi vaikka malli omaa silmää miellyttäisi. Peltoautoon just ja just...
              MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• Rockford
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 8028
                • Pinsiö

Originally posted by bemu2000 View Post
                edit: kaikkihan sen tietää kuinka kammottavia leaguen vanteet on, niin kukaan ei viitsi edes kommentoida. sun tyylitajusta kertoo kaikki nuo ex. autot ei vaan, mitä tuolla olen muita foorumeita seuraillut, niin yleisesti bmw harrastajilla on erilainen maku kuin muitten merkkien kuskeilla. toisilla foorumeilla ei tunnu olevan mitään muuta väliä kunhan vanteet on halvat ja kiiltävät. tyylitajua ei monesti ollenkaan. turha edes moniin merkkeihin yrittää kaupata jotain arvokasta tyylikkäämpää vannetta.
                Originally posted by Matson^ View Post
                Joo ei se bemu2000 ole yksin mielipiteensä kanssa. Tuollaista perus, kromin ja mustan sekoittelua, sadoilla "yksityiskohdilla" höystettynä.. Pois vaihtaisin jos jonkin auton mukana tulisi.. tarkoittaa siis samalla sitä että yksistäkään en olisi valmis maksamaan
                +1

Jos vähänkään on autoharrastajan vikaa ja tyylitajua, niin kiertää tuollaiset kaukaa. Riittää jo pelkästään se, että ovat vannegenren oksettavimpia vanteita Barzettojen, Alessioiden jne. kanssa. Mitä voidaan odottaa vanteelta, joka maksaa about satkun pari kappale, jotkut jopa alle

Noh, makuasioita, mutta jos olisi jonkun ostamani auton mukana, niin myyntiin välittömästi. Kaupaksi onneksi menee, kun joka toisessa autossa nuo näkee - suomalainen perus-Sulo Vilen. Ihan sama mitä on, kunhan saa halvalla...
                Autoon Leaguet = sama asia kuin bikinimallilla karvoja.
                -Dodge Charger -73
                -Mercedes-Benz GLK
                -VW Transporter

Comment

• Hammu
                  Moderator
                  • Nov 2006
                  • 3971
                  • Nurmijärvi

Originally posted by Rockford View Post
                  +1

Jos vähänkään on autoharrastajan vikaa ja tyylitajua, niin kiertää tuollaiset kaukaa. Riittää jo pelkästään se, että ovat vannegenren oksettavimpia vanteita Barzettojen, Alessioiden jne. kanssa. Mitä voidaan odottaa vanteelta, joka maksaa about satkun pari kappale, jotkut jopa alle

Noh, makuasioita, mutta jos olisi jonkun ostamani auton mukana, niin myyntiin välittömästi. Kaupaksi onneksi menee, kun joka toisessa autossa nuo näkee - suomalainen perus-Sulo Vilen. Ihan sama mitä on, kunhan saa halvalla...
                  Autoon Leaguet = sama asia kuin bikinimallilla karvoja.

Hei rokkari tarkkuutta, alessio on sentään oldskool, ne on korkeammalla mun asteikolla ainakin kun barzettat ja muut tinaripulit.

Comment

• janne320d
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2008
                    • 1342
                    • jns

en ole mitään bbs/breyton tasoa odottanutkaan,toki noita vaihtoehtoja olisin halunnut mutta ei ole reilua 2000e ainakaan itsellä vanteisiin laittaa ja budjetti kun ei siihen riittänyt niin piti ostaa halvemmat,leaguen tasosta ei ole kokemusta mutta mielestäni toi 205 näyttä ainakin kuvista olevan ihan ok joten ne laitoin tilaukseen ja jos näyttävät ihan hirveiltä niin jätän ostamatta.
                    kertokaa nyt jos niissä jotakin laatuongelmia on ennenkuin ne lunastan?
                    ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia

Comment

• janne320d
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2008
                      • 1342
                      • jns

tosiaan ,tuossa tuo tilaamani malli
                      Attached Files
                      ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia

Comment

• Ozzy #69#
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2006
                        • 1641
                        • Pirkanmaa

Originally posted by janne320d View Post
                        en ole mitään bbs/breyton tasoa odottanutkaan,toki noita vaihtoehtoja olisin halunnut mutta ei ole reilua 2000e ainakaan itsellä vanteisiin laittaa ja budjetti kun ei siihen riittänyt niin piti ostaa halvemmat,leaguen tasosta ei ole kokemusta mutta mielestäni toi 205 näyttä ainakin kuvista olevan ihan ok joten ne laitoin tilaukseen ja jos näyttävät ihan hirveiltä niin jätän ostamatta.
                        Niinkun jo moneen kertaan sanottu/todettu, että sillä 1000€-1500€ saa jo ihan laadukkaita settejä käytettynä yleensä vielä renkaineen päivineen jolloin en itse ainakaan edes mieti tuollaisten vanteiden ostoa uutena...
                        G20 330e M-Sport sunset orange

Comment

• janne320d
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2008
                          • 1342
                          • jns

Originally posted by Ozzy #69# View Post
                          Niinkun jo moneen kertaan sanottu/todettu, että sillä 1000€-1500€ saa jo ihan laadukkaita settejä käytettynä yleensä vielä renkaineen päivineen jolloin en itse ainakaan edes mieti tuollaisten vanteiden ostoa uutena...
                          lueppas tarkemmin,en nyt kysynyt mielipidettäsi ulkonäöstä vaan noista paljon puhutuista laatuongelmista joista ei olen kyllä selvyyttä tullut?

Comment

• Rockford
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 8028
                            • Pinsiö

Originally posted by Hammu View Post
                            Hei rokkari tarkkuutta, alessio on sentään oldskool, ne on korkeammalla mun asteikolla ainakin kun barzettat ja muut tinaripulit.
                            Mmm...puhut vähän, mutta asiaa

Originally posted by Ozzy #69# View Post
                            Nimenomaan. Saksasta 3-osaista koottavaa, vaikka vähän kunnostettavanakin ja arvo ei noissa laske.

lueppas tarkemmin,en nyt kysynyt mielipidettäsi ulkonäöstä vaan noista paljon puhutuista laatuongelmista joista ei olen kyllä selvyyttä tullut?
                            Itsellä ulkonäkö on ainakin ensimmäinen seikka, jonka mukaan valitsen vanteet

Nuo linkkaamasi sen sijaan on ihan siedettävät ulkonäöllisesti, mutta ne ovat edelleen Leaguet ja en ymmärrä, että miksi nuo. Noh, enpä tässä itse olekaan niitä ostamassa, että se siitä - kysyttiin vaan mielipiteitä ja tässäpä sellainen.
                            -Dodge Charger -73
                            -Mercedes-Benz GLK
                            -VW Transporter

Comment

• Bouma
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2007
                              • 3108
                              • Tampere

Ainakin itsellä lähti lakat hilseileen jo puolen kesän kohdilla ja uutena renkaille laitattaessa tasapainotus vaiheessa tuli rengas asentajalta jo kommentti että "mitkä nää vanteet on"? Jotkin kiinan halpis paskat kaiketi. "Joo siltä näyttää kun ei meinaa tasapainoon saada" Loppujen lopuksi yhteen vanteeseen ainakin jouduttiin laittaan yli 100g painoja.

Nuo sinun vanteet on ihan ok näköiset, toivotaan että laatu on parantunut viime vuosien aikana.
                              MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• bemu2000
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 17799
                                • Jämsä

tosiaan ,tuossa tuo tilaamani malli

tämä on ainut siedettävän näköinen malli. mun käsityksen mukaan tuo on Leagueksi silti tajuttoman kallis?

edit: vähän googlettelin noita, niin tämän pronssin olisi saanut selvästi halvemmalla ja näyttää jo ihan asialliselta jopa. ainakin selvästi hienompi mitä tuo hiilikuitu.

Last edited by bemu2000; 18-03-2011, 12:46.
                                Vanteet edullisesti

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎