Tarvitset vain operaatioon ohuen kiintoavaimen(kokoa en muista), niitä on jopa ihan siihen tarkoitukseenkin tehtyjä. Ja viskohan on kiinni vesipumpun akselinpäässä "vääränkätisellä" kierteellä.
E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti E30 316 4d '89 E36 M3 Coupe '93 F30 318d '13
Eipä oo paha homma, tarvii muistaakseni 32mm avoleuan. Avain vaan viskon mutteriin, ja vaikka vasaralla vähän napsauttaa avimen varteen niin aukee. Muista vaan että viskon mutterissa on vasenkätiset kierteet, aukeaa siis edestä katsottuna myötäpäivään pyörittämällä.
Tarvii myös irrottaa se suojamuovi siitä syylärin takaa. Sitten vaan vanha visko irti ja uutta kiinni.
e: samee kerkes ensin
Tarvitset vain operaatioon ohuen kiintoavaimen(kokoa en muista), niitä on jopa ihan siihen tarkoitukseenkin tehtyjä. Ja viskohan on kiinni vesipumpun akselinpäässä "vääränkätisellä" kierteellä.
jaa että se ei oo ku sillä yhellä pultilla kiinni ? mutta voikos sitä mitenkään "kiristää" tai vaikka hirttää kiinni et puhaltaa täysiä kokoajan ?? ei ois pahitteeks kesäks ja kymppi koneelle ku kovia keittään
jaa että se ei oo ku sillä yhellä pultilla kiinni ? mutta voikos sitä mitenkään "kiristää" tai vaikka hirttää kiinni et puhaltaa täysiä kokoajan ?? ei ois pahitteeks kesäks ja kymppi koneelle ku kovia keittään
Ei kannata, muuten autos kuulostaa ihan lentokoneelta ja häviää ne viimesetki tehot siihen ropellin pyöritykseen
Ei kannata, muuten autos kuulostaa ihan lentokoneelta ja häviää ne viimesetki tehot siihen ropellin pyöritykseen
no tuo on kyllä niin matoloota jo et ei sillä mitään väliä vaikka vielä laiskemmaks rupeis mut miten sen saa lukkoon/jumitettua ???????? hirtän kiinni sen ja vaihan sitte kokoviskon ku jostaa vaan löytää toisen...
Comment