Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vanteissa hapettumaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skoppeli
    Newbiemmer
    • Mar 2007
    • 3

Vanteissa hapettumaa

Ostin männäkuukautena M5:n noin 5 vuotta vanhat orkkisalut, olen jo pitkään suunnitellut hapettumien poistamista huulilta, yhdessä vanteessa irtoaa jo lakkakin! matomaista hapettumaa on joka vanteen huulilla, itse puolat on ihan siistissä kunnossa. Millaisella tökötillä suosittelette irroittamaan lakan huulilta, entä hiominen? Voisi veikata että prkleen työlästä? sitten eläimellinen kestävä kiilto päälle, mistähän pitäis alottaa?
  • Janssoni
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 370
    • Helsinki

NITRO MORS (sellanen metallinen vihree purkki) taitaa olla parasta siihen hommaan, sitten hienoa vesihiomapaperia ja metallinkiillotustahnaa... hyvä tulee, hae searchilla vanteiden kiillotusta, pitäis löytyä ihan kuvien kanssa ohjeita..
    .

sigpic

Comment

• ville1b
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2006
      • 220
      • asd

Originally posted by skoppeli View Post
      Ostin männäkuukautena M5:n noin 5 vuotta vanhat orkkisalut, olen jo pitkään suunnitellut hapettumien poistamista huulilta, yhdessä vanteessa irtoaa jo lakkakin! matomaista hapettumaa on joka vanteen huulilla, itse puolat on ihan siistissä kunnossa. Millaisella tökötillä suosittelette irroittamaan lakan huulilta, entä hiominen? Voisi veikata että prkleen työlästä? sitten eläimellinen kestävä kiilto päälle, mistähän pitäis alottaa?
      Joo Nitromorssilla lähtee lakat/maalit, maksoi täällä ainakin 15e purkki remonttiliikkeessä. Sitten jos siinä huulessa ei pahoja naarmuja ole, niin hienolla vesihiomapaperilla hiot vaan sitä niin kauan että näyttää hyvältä. Viimeseks vaikka 1200:lla tai hienommallakin jos haluat. Autoglymin Metalpolishia sitten viimeseks päälle, ja sitä muistat lisäillä parin viikon välein ettei hapetu uudestaan.

Tuolla paljon juttua tästä : http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92927
      Last edited by ville1b; 17-04-2007, 22:37. Reason: Linkin lisäys

Comment

• spu
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 528
        • Tampere

Originally posted by ville1b View Post
        Sitten jos siinä huulessa ei pahoja naarmuja ole, niin hienolla vesihiomapaperilla hiot vaan sitä niin kauan että näyttää hyvältä.
        Niin ja vanha kunnon "Patapata" -saippuavilla lähikaupasta takaa hyvän lopputuloksen, jos ei syvempiä hapettumia ole tullut, eikä jaksa ruveta papereilla hinkkaamaan. Tietenkin nitromorsin jälkeen.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎