Announcement

Collapse
No announcement yet.

m3 tukehtuu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jarci
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 783
    • Sawo

    m3 tukehtuu?

    VAIN lämpimällä koneella kova röpeltäminen ilmenee noin 1000-1200/rpm kohdalla kun alkaa vedättää. 1500rpm jälkeen ongelma häviää?! kierroksilla soi ja pelaa aivan oikein! tyhjäkäynnillä pyörii oikein.

    puolat käytin tänään pois uusien tulppien vaihdon takia, ja olisinko vahingossa voinut särkeä niistä jonkin? tai johdon? vai voisiko olla uudet tulpat sököt?

    näkeekö testerissä kuinka tarkkaan näitä syttyvikoja?
    Last edited by jarci; 18-04-2007, 22:45.
    Nykyisin mennään X3 E83
  • jarci
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 783
    • Sawo

    #2
    sanokee nyt jottain gurut.. muokkasin vähän selvemmäks tuota tekstiäkin

    ei viittis heti työntää merkkiliikkeeseen viimeisiä pennejä..
    Nykyisin mennään X3 E83

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16421
      • Asikkala

      #3
      Meinasin sanoa puola luettuani vajaa 2 riviä ja sanon vieläkin.

      Comment

      • pmtk
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 1560
        • Iisalmi

        #4
        Originally posted by jr66 View Post
        Meinasin sanoa puola luettuani vajaa 2 riviä ja sanon vieläkin.
        Ei S-moottoreista kokemusta, mutta puolaa minäkin veikkaisin.
        E83 X3 3.0dA ja E60 530iA

        Comment

        • pablo
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2005
          • 732
          • Pirkanmaa

          #5
          Mulla tekee ~2000-2700 kierrosten välillä ehkä samaan suuntaan viittaavaa? Veto ikäänkuin vähä katkeaa ja kone vaan "hörisee" mut tos 3000 kiekan paikkeilla rupeaa vetämään hyvin..

          Comment

          • -Jarno-
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 1140
            • Salo

            #6
            ilmam??r?mittari kulunut?
            ________
            Valium rehab forums
            Last edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:57.

            Comment

            • antti79
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 2499
              • Littoinen

              #7
              Jos ongelma alkoi uusien tulppien jälkeen niin koita piruuttasi vanhoilla tulpilla. Voipi olla uusissa väärä lämpöarvo tms. kun lämpimänä alkaa kiukuttelemaan.
              sigpic
              Originally Posted by jari kihlman
              "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

              Comment

              • Susi
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2003
                • 473
                • Kuopio, Suomi

                #8
                M3:n koneet tuntuvat olevan todella tarkkoja tulppien suhteen. Muistaakseni NGK:n tulpat ovat tehtaalla laitetut, mutta ohjekirjan mukaan myös Boschin tulppia voi käyttää. Itse en edes harkitsisi Boschin tulppia vaan käyttäisin NGK:n tulppia, etenkin jos aikaisemminkin sellaiset koneessa oli.

                Comment

                • jarci
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2006
                  • 783
                  • Sawo

                  #9
                  Originally posted by Susi View Post
                  M3:n koneet tuntuvat olevan todella tarkkoja tulppien suhteen. Muistaakseni NGK:n tulpat ovat tehtaalla laitetut, mutta ohjekirjan mukaan myös Boschin tulppia voi käyttää. Itse en edes harkitsisi Boschin tulppia vaan käyttäisin NGK:n tulppia, etenkin jos aikaisemminkin sellaiset koneessa oli.
                  boschin tulpat on olleet, ja boschilaiset tilasin. samat lämpöarvot kuin entisissäkin.
                  Nykyisin mennään X3 E83

                  Comment

                  • jarci
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2006
                    • 783
                    • Sawo

                    #10
                    yhdeltä puolalta kokeiltu nyt eristää hattu, joka on revennyt jonkin verran. saattoi vuotaa runkoon.. pitää testata toimiiko kunhan kerkeen taas autoa ajamaan. itse en uskonut että tuosta voisi vuotaa, mut kokeillaan nyt niin kun kaveri neuvoi.
                    Nykyisin mennään X3 E83

                    Comment

                    • cojama
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2002
                      • 1421
                      • www.e30m3.fi

                      #11
                      Pääsetkö mihinkään täysin pimeään talliin katsomaan kipinöikö johdot ja puolat kaasuttaessa?

                      Comment

                      • jarci
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2006
                        • 783
                        • Sawo

                        #12
                        taisipa ruveta auto toimimaan, ainakaan äsken ei rykinyt enää. puoltalta eristetty haljennut hattu. pitää tilata uus hattu haljenneen tilalle. kiitän.
                        Nykyisin mennään X3 E83

                        Comment

                        • pablo
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2005
                          • 732
                          • Pirkanmaa

                          #13
                          Originally posted by pablo View Post
                          Mulla tekee ~2000-2700 kierrosten välillä ehkä samaan suuntaan viittaavaa? Veto ikäänkuin vähä katkeaa ja kone vaan "hörisee" mut tos 3000 kiekan paikkeilla rupeaa vetämään hyvin..
                          Lainaan itse itseäni. Kävin tänään luetuttamassa vikakoodit niin lambdoista tuli kolme koodia.. En tiedä onko vanhoja kuittaamattomia sit vai mitä, mut nyt ne nollattiin ja menen ens viikolla uudestaan näytille. Voikos lambdat tehdä tollasta oireilua?

                          Comment

                          • T3
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 8530
                            • Karhe

                            #14
                            Originally posted by Susi View Post
                            Itse en edes harkitsisi Boschin tulppia vaan käyttäisin NGK:n tulppia,
                            Onko tälle väitteelle olemassa jokin vahva peruste?
                            .

                            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                            Comment

                            • jarci
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2006
                              • 783
                              • Sawo

                              #15
                              Originally posted by T3 View Post
                              Onko tälle väitteelle olemassa jokin vahva peruste?
                              mnua kiinnostaisi sama. merkkiliikkestä latoivat mullekin suoraan boschin tulpat.
                              Nykyisin mennään X3 E83

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎