Announcement

Collapse
No announcement yet.

uusien avaimien hinnat? Hinta selvinnyt ja vähän muutakin.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhaska
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 3989
    • Suomi

uusien avaimien hinnat? Hinta selvinnyt ja vähän muutakin.

Eli tälläinen ongelma olisi että pitäisi hommata puuttuvat avaimet merkkiliikkeestä(kö?), kun autossa ei ollut, kuin ykkös avain, kun auton Saksasta hakijan kautta sain hommattua.
    Eli minkälaisia kustannuksia on odotettavissa? Kallein lienee juurikin tuo missä on kaukolukitus+takalunkan avaus? Mitä nyt olen kuullut että n.400€ menisi kolmeen avaimeen... :think
    Ja auto on 2/98 e39 540i.

Kiitokset jo etukäteen kaikille vastanneille!
    Last edited by Juhaska; 21-05-2007, 18:55.
    ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
  • Juhaska
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 3989
    • Suomi

Vastaan tässä itse itselleni ja muillekkin jotka joutuu joskus näitä hankkimaan eli 4kpl avaimia rovaniemen wetteri 420€ +toimituskulut n.15€.

Ja se mikä minua myös tässä harmittaa tai paremminkin vituttaa on se että minun annettiin ymmärtää siellä että saan tosiaan neljä avainta kakkos avain jossa on kaukolukitus, kolmas missä on lamppu, sitten huolto ja "lompakko avain". Ja tämä kakkos avain valmiiksi koodattuna tuolle nykyiselle järjestelmälle...
    No nyt sitten aamupäivästä kävin avaimet lunastamassa niin paketissa olikin sitten uusi boksi kaukolukitukselle ja vissiin samassa ajonesto(?) sekä kaksi kaukolukitus avainta, ja huolto- ja se naurettava muovinen lompakko avain (on varmaan todella mielenkiintoinen kokemus -35 asteen pakkasella mennä tuolla hädässä lukkoa sorkkimaan).
    No vähän siinä sitten rupesi posket ja korvat punottamaan vitutuksen aiheuttamasta verenkiehumisesta suonissa mutta rauhoituin että jospa paikkakuntani huoltamo jossa on koneet yms. laitteet saisi tuon boksin laitettua paikalleen ja toimimaan uusilla avaimilla. Mutta, kun siinä sitten kävin tutun huoltomiehen kanssa puhumassa niin selvisi että heillä oli ennenkin ollut wetterin kanssa ongelmia tällä kertaa volvon lukkojen vaihdon kanssa (vaatii siis saman koodauksen ja laiton) niin sitten, kun olivat joutuneet wetterille siitä koodi hommasta soittamaan niin eivätpä antaneet sitä heille vaikka volvon merkkihuollosta on kyse! Eli tästä tulee taas reissu wetterille eikä kukaan siitä kertonut minulle missään vaiheessa kauppaa.
    Loistavaa wetteri todella loistavaa! Voisi jopa sanoa että: USKOMATONTA PASKAA maksavan asiakkaan niskaan!

Ja, kun juurikin sen takia tilasin nuo avaimet auton mahdollista myyntiä silmällä pitäen ja mahdollisesti olisin hakenut jonkun ALPINA mallin niin ensimmäistä kertaa vuosiin tuli mieleen että jospa kokeilisi sittenkin jotain muuta merkkiä... Ja tämä "merkkiliikkeen" pelleily kyllä vahvisti näitä tunteita jonkin verran...
    Sitten voisi taas bemaria katella, kun 1. wetteri ei vastaa enää myynnistä ja huollosta 2. uuden 6-sarjan hinnat on tippunut alas.
    Tuo toka vaihtoehto tulee kyllä tapahtumaan mutta ensimmäisestä en sitten tiedä... Mutta toivotaan parasta, kun mukavampaa autoa ajaa ei kovin montaa merkkiä/mallia ole tehty.
    ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎