Announcement

Collapse
No announcement yet.

mistä bemari alle?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ohisalo
    Newbiemmer
    • May 2007
    • 3

mistä bemari alle?

terve,

asia koskee käytetyn bemarin ostoa.

olen siivilöinyt internettiä ja sieltä niitä tuntuu löytyvän ihan tarpeeksi. Koska olen tässä pelissä aloittelija niin ajattelin kysyä teiltä konkareilta että mistä sellainen kannattaa hommata?

Olen valmis ihan Saksaan asti lähtemään jos se on siitä kiinni. Kokonaistaloudellisesti edullisin ratkaisu on siis haussa. Kilometrejä saisi olla 100-200 tuhatta ja malli mielellään joku 300-sarjasta.

Eli kuten näkyy, en varsinaisesti ole asian harrastaja. Minua kiinnostaa lähinnä yleisellä tasolla se, miten tällaisen saa käsiinsä järkevimmin. Lähinnä kai kysymys on siitä kannattaako saksaan lähteä, ja jos, niin minne päin siellä? Vaikka tämä on enemmän asian harrastajille suunnattu fooumi, saksalaisen insinööritaidon ystävinä sallinette tällaisen hyötyorientoituneen kysymyksen.

Suomi voitti muuten lätkässä jos satuitte huomaamaan! Uskomaton matsi. Toivottavasti ei tule ruotsi vastaan huomenna.
  • samtheMan
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 4759
    • Tikkaslovakia

Budjetti? Vuosimalli?
    Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
    PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella

Comment

• GARFFi
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 5546
      • Kankaanpää

Mulla olis yks 3-sarjalainen tulossa pian myyntiin. Katsastan sen ensin vain. Varmatoiminen ainakin olis. Ilmottele jos kiinnostaa, hintakaan ei ole paha!
      MB E220 CDI -10
      Ex.VW T5.1 -11
      Ex. Ford Transit Custom -14
      Ex. VW Passat 2.0FSI -06
      Ex. VW Golf+ -06
      Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
      Ex. Honda CBR900RR -96
      Ex. E36 325i Coupé -94
      Ex. LADA 2105 1200S -89
      Ex. LADA 2107 1300S -87
      Ex. E36 320i -91

Comment

• ohisalo
        Newbiemmer
        • May 2007
        • 3

bemarikaupoista

kiitos vastauksista tähän asti. Olen laskenut käyttäväni tähän korkeintaan 10 donitsia. BMW:n sivujen perusteella sillä jonkinasteisen rassin saa.

En osaa autoille mitään tehdä, joten aika uusi se varmaan saisi olla.

Comment

• ohisalo
          Newbiemmer
          • May 2007
          • 3

tässä aikani kuluksi katsoin vielä nettiä lisää ja aika hyvinhän tuota tietoa näyttää löytyvän kun jaksaa etsiä.

eli löydän vastaukset kyllä itse, tämä taitaa olla nyt muutenkin väärässä paikassa tämä tiedustelu. Aina sitä oppii.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎