Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i -88 Polttoainemittarin merkkivalo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sampza
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1398
    • Rovaniemi

325i -88 Polttoainemittarin merkkivalo

Kun ei ole ikänä palanut mulla toi merkkivalo vaikka olen kuinka tyhjäksi ajellut.
    Onko merkkivalona Led-valo vai perus hehku? ja syttyykö merkkivalo kun mittari on punaisen vasemmalla puolella vai pitäisikä syttyä jo punaisen päällä?

Ja mitä valoja pitäis palaa ensinäkin mittaristossa kun virrat vääntää päälle?
    itsellä mittaristoon ei syty kuin inspevtionin vihreät valot, latauksen merkkivalo ja öljynpaineen valo. Niin ja sit se mikästoi nyt oiskaan
    (!) <-- valo ..No latauksen merkkivalon vasemmalla puolen..

Autoon on vaihdettu mitttaristo rikkoutuneen kierroslukumittariston vuoksi entisen omistajan toimesta niin epäilyttää noi merkkivalojen toiminnat...
    320d touring M-sport -09
    320d -02
    1250 Bandit S
  • SledgeHammer82
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1651
    • Pk-seutu

En ole kyllä koskaan kuullut, että olisi polttimio palanut bensan vähyyttä merkkaavasta valosta. Harvan ajossa valo kuitenkaan monia tunteja on päällä. Anturiin pääsee käsiksi takapenkin alta. Olisikohan ollut jopa kierrettävää mallia, tai sitten muutamalla ruuvilla kiinni. Nosta koho ylös tankista ja katso syttyykö valo palamaan. Jos ei niin, polttimo puuttuu/on palanut/tai mittaristossa on jotain muuta häikkää.

Comment

• jony
      Bimmer Rookie
      • Oct 2006
      • 104
      • valkeala

Originally posted by Sampza View Post
      Kun ei ole ikänä palanut mulla toi merkkivalo vaikka olen kuinka tyhjäksi ajellut.
      Onko merkkivalona Led-valo vai perus hehku? ja syttyykö merkkivalo kun mittari on punaisen vasemmalla puolella vai pitäisikä syttyä jo punaisen päällä?
      Merkkivalo on ihan polttimo, mallia en nyt muista.
      Enkä nyt muista missä vaiheessa merkkivalon pitäisi syttyä mutta muistaakseen se syttyi vasta siellä ihan punaisen alueen vasemmassa reunassa.

Originally posted by Sampza View Post
      Ja mitä valoja pitäis palaa ensinäkin mittaristossa kun virrat vääntää päälle?
      itsellä mittaristoon ei syty kuin inspevtionin vihreät valot, latauksen merkkivalo ja öljynpaineen valo. Niin ja sit se mikästoi nyt oiskaan
      (!) <-- valo ..No latauksen merkkivalon vasemmalla puolen..
      Mulla syttyy latauksen, öljynpaineen ja jarruhydrauliikan (!) merkkivalot. Ja tietysti nuo vihreät ledit. Jarrupalojen kuluneisuuden merkkivalosta en tiedä kun multa siitä puuttuu polttimo.

Comment

• SledgeHammer82
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1651
        • Pk-seutu

Ja valohan syttyy kun tankissa on n. kuusi litraa bensaa jäljellä.

Comment

• kalk
          Bimmer Rookie
          • Jun 2005
          • 81
          • hki

itellä palaa ainakin vasta kun viisari on jo alueen ulkopuolella. poljet vähän ylämäkeen ni syttyy herkemmin

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎