e46 perä klonksahtelee sillai tympeesti, ja luin foorumeist et puslat ois varmaa loppu, autolla ajettu se 230000 eli ei ihme ku tuskin niitä on vaihettukkaan, eli ne pitäisi varmaan uusia kaikki tuolta peräpäästä ja miksei eestäkin? onkohan oulus mitään hyvää liikettä joka homman tekisi ja minkähä hintaluokan homma tuo ois?
Puslien vaihtoa oulussa?
Collapse
X
-
Autotyö Tonterilta Kynsilehdosta voi ainakin kysyä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
-
Tonteri teki kyllä ihan hyvää työtä omalla kohdalla, kun vaihtoivat nuo apurungon puslat E34:een. Ainoa että takapenkki oli sotkunen operaation jälkeen.
Comment
-
Kannattaa kysyä myös autokorjaamo vepsäläiseltä --> http://www.autokorjaamovepsalainen.net/index.php-Varmasti vedän sutia, poltan suorastaan kumia-
Comment
-
Ite oon viemässä oman auton torstaina SaraJussille. Tarkotus vaihdattaa Powerflexin pusla-sarjassa tulleet takaosan puslat. Muistaakseni viimekerralla pelkkien etummaisten taka-akselin puslien vaihdosta otti n.80€ Hintahan riippuu paljolti siittä miten lujassa vanhat puslat ovat.___________________
e39 530iA M-sport -02
Dodge RAM VAN -89
ex. e36 325i coupe -94
Comment
-
Caranessa on melko halpa tuntitaksa, muistaakseni 43e/h. Sanoivat että bemari on tuttu juttu, tiedä sitten ku ei oo omakohtasta kokemusta.
Comment
-
AD-huolto (mikä lie nykyään kun AD ei oo enää AD) siinä Limingantullissa Esson takana vaihtoi mulle toisin narinahelan noin, eli ~50€ oli etukäteen sovittu hinta työlle ja kyllä siinä sitten niillä 1/2 päivää menikin, vaikka oli kuulema tuttu homma.Originally posted by 88_jope View Posttekeekö mikään liike sitten sillain että ei ota tuntien mukaan vaan että olis kiintee taksa? vanha auto niin siinä saattaa tulla yllätyksiä.. tulee kiva lasku jos menee yhien puslien vaihtoon koko päivä..
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Itse vaihdoin E30:een takakelkan puslat, kun luulin että kolina tulee niistä. Kun kolina (sellainen terävä pamaus aina kuopissa) loppunutkaan, niin selvisi että takaiskarin yläpään tukilaakeri oli sökö. Tämän vaihtamisessa ei mennyt puolta tuntia kauempaa.
Comment
-
[quote]]AD-huolto (mikä lie nykyään kun AD ei oo enää AD) siinä Limingantullissa Esson takana vaihtoi mulle toisin narinahelan noin, eli ~50€ oli etukäteen sovittu hinta työlle ja kyllä siinä sitten niillä 1/2 päivää menikin, vaikka oli kuulema tuttu homma.[/QUOTE
niin maksoit sitten työstä vain tuon 50€? vois käydä tuolla kyselemässä..ilman autoa väliaikaisesti.....
Comment
-
Nostat mieluiten takakulmaa vähän ilmaan, niin helpottaa hommaa kummasti. Sitten vain taskulampulla katsot sinne kohtaan mistä iskari menee runkoon kiinni. Jos se kumi on lähtenyt irti rungostaan, niin on rikki. Kumin ei pitäisi heilua yhtään. Jos tuo on rikki niin kontin puolelta vain verhoilua raotat sen verran että pääset ylhäältä sen vaihtamaan. Osa ei tosiaan maksa 15 euroa enempää.Originally posted by 88_jope View Postitsellä kuuluu sellanen pikkunen kops yleensä hidastetöyssyissä ja kuopissa. itse en tiedä mutta kuullut että silloin olis puslat loppu.
miten tuon tukilaakeron voi tarkistaa?
Ja omalla koslalla oli tosiaan 300tkm ajettu eikä takakelkan puslat olleet vaihtokunnossa.
Comment
-
Kyllä, ja sain vielä kyydin työpaikalle kun näytti että homma kestää ennemmän kuin mulla oli aikaa odotella.Originally posted by 88_jope View Postniin maksoit sitten työstä vain tuon 50€?
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
Comment