Announcement

Collapse
No announcement yet.

kumpi automaatti on parempi??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eizzi
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2006
    • 234
    • jeppis

kumpi automaatti on parempi??

Kävin ajamassa yhtä 523ia -96 ja autossa oli ns. vanhan mallinen automaattilaatikko. Toimi mielestäni moitteetta.. Onko näissä laatikoissa jotain tyyppivikoja tms. mitä pitäisi ottaa huomioon ostettaesa?? Missä vm on tullut steptronic sitten E39:siin? Kumpaan kannattaa satsata??
  • Ileee
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 1025
    • Espoo

Itellä on stepillä ja on kyllä erittäin mukava vehje! Ei se mikään taloudellisin automaatti ole mutta toimii todella pehmeästi ja loogisesti.

Lisäksi olen ymmärtänyt että tuo vanha automaatti on huomattavasti vika-alttiimpi kuin steppi. Steppejä kun ei E39:ssä tunnu menevän rikki juuri ollenkaan. Tulevaisuuteni "käyttöbemarit" tulevat varmasti olemaan kaikki steppejä ellei sitten ala oikein kunnolla lapsettaa jostain kumman syystä..

"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

Comment

• Vehkis
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2007
      • 1441
      • Turku

Originally posted by eizzi View Post
      Missä vm on tullut steptronic sitten E39:siin? Kumpaan kannattaa satsata??
      Oisikohan ollut 6/96 mistä lähtien steppiä on saanut(joku korjatkoon jos väärin).
      Ei tuota nyt kahta kertaa edes tarvitse miettiä kumpaan satsaa.Steppi tietenkin.
      Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
      ex E39 535iA -97
      sekä x määrä riisikippoja

Kesäautona toimii vw kupla -65

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡