Tämä kuulunee tuonne netistä osioon. Siitäkin huolimatta täytyy kommentoida, että HYI!!!
Tämä on karmeudessaan jo lähellä sitä aiemmin esillä ollut E24 Testarossa kittiä :(=)
Ei ole lähelläkään sitä rumaa testarosaa kittiä. Toi on ihan onnistunut omalla tyylillä. Mä en pidä tosta erittäin pitkästä etupuskurinlipasta, muuten aika siisti.
Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo www.kxd.fi
Mun mielestä muuten ihan jees näköinen mutta nokkapelti ja maski sais olla kyllä ihan originalin näköinen eikä mikään UFO niinkuin tuossa kuvassa... tumma väri vielä niin tulis aika BUENO...
Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
joutuu lokareiden kanssa vähän puljaamaan ja näyttään niille rälläkkä pahimmassa tapauksessa. tuosta kitistä olen kahta mieltä. toisaalta ihan hieno setti koska tekee tuosta todella räväkän näköisen mutta konepelti on ruma. toisaalta koko setti on niin hirveä hökötys etten kuuna päivänä laittaisi bemariini enkä ainakaan maksaisi tuosta tuota summaa :?
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Oikeesti, onko porukka sitä mieltä et on siisti...?
Miten oikeesti tää maku menee koko ajan hirveempään suuntaan.
Koko ajan pitää olla super isoa tai super terävää levikettä, hirveillä (kirkkailla) värityksillä... Aivan kauheita levikkeitä nykyään, tuo mukaan luettuna.
Comment