Announcement

Collapse
No announcement yet.

Benzinon ja Brennerin myymät lastut, onko niistä mihinkään?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarttiKK
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 1638

    Benzinon ja Brennerin myymät lastut, onko niistä mihinkään?

    Pitäisi huvin ja urheilun vuoksi hommata tuollainen teholastu testattavaksi. Kumman edellä mainitun tyypin lastu on parempi. Brennerin myymä lastu on ilmeisesti jonkun sortin Motrocin päivityslastu(?), joka ei tuo lisähevosia. Benzinon lastu lienee jonkun tuunaajahemmon virilastu, jonka pitäisi tuoda lisähevosia.

    Hinta on 40 euroa, joka sinänsä on merkityksetön vaikka olisikin huuhaata koko lastu. Toinen vaihtoehto on hommata Turner Motorsportilta Jim Confortin tekemä lastu, joka olisi noin 200 euroa. Kyseinen lastu pitäisi olla "paras" e30 318is kotteroon.

    No, millaisia kokemuksia. Myyjät sitten kipin kapin kirjautumaan alter-nickeillään ja kehumaan omia tuotteitaan
  • BME316
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 446

    #2
    Itse tilasin Benzinolta E30 316i (173 loppuinen) lastun, mutta se ei jostian syystä toiminut. Ilmeisesti jonkun verran ollut ongelmia näiden kanssa.

    Comment

    • Ravermeister
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 1508
      • Melkeen Turkkuses

      #3
      Edelliseen autoon (vm.88 535i) tilasin Benzinolta lastun, kulutus matka-ajossa tippui 0,5l/100km ja dyno näytti 215hv (vakio 211hv)
      Tiedä sitten auttoiko noihin tehoihin kun ei penkitetty vakiolastulla, mutta tuskin ainakaan huonompaan suuntaan mentiin...
      -Turku Connection-
      HDJ80 4.2TD
      ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

      Comment

      • 88_jope
        Bimmer Rookie
        • Jan 2007
        • 74
        • Kempele

        #4
        itsellä e30 316i Brenneriltä tilaama lastu ja kulutus tipahti n.0.5l/100km ja kyllä siinä pikkusen enemmän vääntöä on. en kumminkaan ala kehumaan että mitään mahtavia muutoksia olisi tullut mutta kyllä se vaan pikkukoneessa mukavoittaa ajoa ku vähän lisää vääntöä saa...
        ilman autoa väliaikaisesti.....

        Comment

        • Neutrone
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 1320
          • Tampere

          #5
          Tuskinpa niillä mitään muuta saavutetaan kun vähän parempi vääntöalue. Alavääntö itellä parani mutta en kyllä mitään muuta oo huomannu, enkä kyllä odottanukaan.
          F10 530d semiVOLL
          ex. E90 320d M-Sport '06
          ex. E39 523i M-Sport '00
          ex. E36 325i Coupe '92
          ex. E30 316i '89



          Comment

          • Lanttu
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 1643

            #6
            Vääntömomentin kasvuun tarvitaan kyllä lisää polttoainetta, pienet muutokset sytytysennakossa eivät voi yksistään antaa lisämomenttia jonka huomaisi muuallakin kuin korvien välissä.

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #7
              Originally posted by Lanttu View Post
              Vääntömomentin kasvuun tarvitaan kyllä lisää polttoainetta, pienet muutokset sytytysennakossa eivät voi yksistään antaa lisämomenttia jonka huomaisi muuallakin kuin korvien välissä.
              aijaa, no kerro jotain uutta eiköhän noissa lastuissa ruiskutus aikakin ole ohjelmoitu uudestaan...
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • PeteS
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2006
                • 2766
                • Ylivieska

                #8
                Itse tilasin benzinolta lastut e36 325:een ja e34 520:een. E34:ssa tein testin ennen ja jälkeen lastua. Kiihdytin 3. vaihteella 30km/h->90km/h talvikelillä samalla tiepätkällä. Ennen lastua aika oli karkeat 12s ja lastun kans karkeat 10s. Lisäksi lastun kanssa meinasi olla pito ongelmia. Oletan tästä että ainaki väännöt kasvoi jonkin verran, kulutuksesta en osaa sanoa mitä vaikutti. Ei ainakaan mielestäni huono 40€ sijoitus. e36:een en oo vielä laittanu paikoilleen, siihen sama testi sit kans.
                Originally posted by EGoman
                on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
                Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
                E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

                Comment

                • ccc
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 506
                  • RHMK

                  #9
                  Benzinolta lastun ostin ja tyytyväinen olen todellakin ollut, vääntää selvästi paremmin
                  F25 X3 setämies-edition
                  E36 325 iA Cabriolet
                  __________________
                  Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)

                  Comment

                  • ässä lavaan
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 1717
                    • Savo

                    #10
                    itselläkin oli ex -mobiilissa benzinon lastu ja oli hintaansa nähden hyvä ostos!
                    E91

                    Exät:
                    E36 325i -93 Cabriolet
                    E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
                    E36 325i -91 Sedan
                    E30 325i -85

                    Comment

                    • Lanttu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 1643

                      #11
                      Originally posted by bemu2000 View Post
                      aijaa, no kerro jotain uutta eiköhän noissa lastuissa ruiskutus aikakin ole ohjelmoitu uudestaan...
                      Siis tarkoitin sanoa sitä, että missään tapauksessa kulutus ei pienene "lastuttamalla" tai vaikka päreen vaihtamalla. Monet vain pienissä lippiksellä kiristetyissä nupeissaan luulevat niin.

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        #12
                        Originally posted by Lanttu View Post
                        Siis tarkoitin sanoa sitä, että missään tapauksessa kulutus ei pienene "lastuttamalla" tai vaikka päreen vaihtamalla. Monet vain pienissä lippiksellä kiristetyissä nupeissaan luulevat niin.
                        kyllä se monesti vaan pienenee, kun koko ohjelma on optimoitu uudestaan ja hyötysuhdetta parannettu... taita sulla olla liian löysä lippis ja heinä suussa?
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • jsr85
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2007
                          • 1375
                          • Oulainen

                          #13
                          itse ostin entiseen kärryyn (518i) benzinolta lastun, ei vaan alkanu toimiin..
                          ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                          Comment

                          • Rubu
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2006
                            • 809
                            • Kuopio

                            #14
                            Täällä herää kysymys kannattaako johonkin 318 laittaa lastua...(jotain hyötyä?)
                            Voisi silläkin rahalla ostella vaikka uudet sandaalit kesäksi.

                            Comment

                            • AMP
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2006
                              • 536
                              • Turku

                              #15
                              sillon siinä huomas vedättäessä hieman parempaa vääntöä kun ensimmäistä tesutus lenkkiä kavi heittää e36 325.. pitäs brennerin ja benzinon alkaa myymään turpo sarjoja joka kotteroon ni alkais tehon kasvun huomaamaan
                              e65 730d

                              Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎