Ja mikäköhän auto? itse pusla helasta vai koko härdelli irti autosta? Jos on e34 niin pallonivelen ulosvetäjällä palikka irti ja normi ulosvetäjällä hela irti, mulla meni niin että painoin ulosvetäjällä helan "sisäosan" pois, paikalleen jäi edelleen se uloin putki, se vasaralla lyttyyn ja AVOT!
Ja mikäköhän auto? itse pusla helasta vai koko härdelli irti autosta? Jos on e34 niin pallonivelen ulosvetäjällä palikka irti ja normi ulosvetäjällä hela irti, mulla meni niin että painoin ulosvetäjällä helan "sisäosan" pois, paikalleen jäi edelleen se uloin putki, se vasaralla lyttyyn ja AVOT!
Raaka voima auttaa
ok e 34 525i mullakin oon saanu rungosta irti mut itse hela se on lujassa sisä kalu liikkuu pari senttii mut ulkkovaippa ei sit lainkaa.mite painoit ja mitä vaste otikko koko paskan irti autosta?huomena yritys jatkuu... NEUVOJA JA PIAN:think
Joo oli koko palikka irti, paljon helpompaa niin. tosta kuvasta mutteri nro.8 irti ja pallonivelen ulosvetäjällä (mallia hongkong ) lähtee nätisti koko palikka irti. Itsellä meni ehkä puoli tuntia operaatioon mukaan lukien puskuri irroitus ja rampeille ajo.
Joo oli koko palikka irti, paljon helpompaa niin. tosta kuvasta mutteri nro.8 irti ja pallonivelen ulosvetäjällä (mallia hongkong ) lähtee nätisti koko palikka irti. Itsellä meni ehkä puoli tuntia operaatioon mukaan lukien puskuri irroitus ja rampeille ajo.
ok ja huomena minimaniin ja kyllähän irtoo hakkaan itteni vielä saunassa , nii onhan kumma jos ei aamulla lähde koklataan.
oli ohjaus väliyksellinen six joutuu ton tekee, oli selvästi osa väljä ku otin pultin pois stefat ja kaikki tippu maahan
ja ajatella tällä ajoin viikonloppuna 220 amg perässä
ok ja huomena minimaniin ja kyllähän irtoo hakkaan itteni vielä saunassa , nii onhan kumma jos ei aamulla lähde koklataan.
oli ohjaus väliyksellinen six joutuu ton tekee, oli selvästi osa väljä ku otin pultin pois stefat ja kaikki tippu maahan
ja ajatella tällä ajoin viikonloppuna 220 amg perässä
no nii lähtihän se hela,että oli lujassa. tein kuten ed. mainittiin mut halkasin itse helan vaipan rautasahalla sisältä nii lähti sit kivuttomasti...
...Minulla voisi olla sama probleema, koska ohjauksessa väljää, jonka siis tuntee ajossa. Viime kesänä vaihdettu suun. kaikki muu, paitsi tuo apusimpukanhela. Miten sen totesitkaan väljäksi? Tarkoitatko, että irroitit pultin nro 16, jonka jälkeen sisuskalut tippuivat....eli osa 15? Tarkoitus olis mennä auton alle taas huomenna, niin osaa katsella oikeita paikkoja.
...Minulla voisi olla sama probleema, koska ohjauksessa väljää, jonka siis tuntee ajossa. Viime kesänä vaihdettu suun. kaikki muu, paitsi tuo apusimpukanhela. Miten sen totesitkaan väljäksi? Tarkoitatko, että irroitit pultin nro 16, jonka jälkeen sisuskalut tippuivat....eli osa 15? Tarkoitus olis mennä auton alle taas huomenna, niin osaa katsella oikeita paikkoja.
joo ekana mä otin 16-17 irti sit kasi,ja nivel ulosvetimellä (8.90€)minimanissa, Sit löin vasaralla ja putkella sisukset pois.rautasahalla varovasti vaippa halki, wd-40 kahvin ajaksi vaikuttaa ja sit se lähti kevyellä naputuksella.... onnea yritykselle kyl se siit lähtee
Joo oli koko palikka irti, paljon helpompaa niin. tosta kuvasta mutteri nro.8 irti ja pallonivelen ulosvetäjällä (mallia hongkong ) lähtee nätisti koko palikka irti. Itsellä meni ehkä puoli tuntia operaatioon mukaan lukien puskuri irroitus ja rampeille ajo.
kuules mistököhän saisin koneelle ton manuaalin???:think
Comment