Juttuahan piisaa auton madaltamisesta vaikka miten paljon, mutta pikaisen etsiskelyjen jälkeen en ole löytänyt vastausta omaan propleemaan. Eli on kyseessä e39 540 m-sport alustalla oleva auto, perässä ilmajouset. Peräpään olen jo saanut alas ohjelmoinnilla mutta mites keulapää, saako mistä kyseiseen kiesiin vain eteen sopivasti laskevia (n.-30mm) jousia, ettei tarttis koko laskusarjaa ostaa. Ja toisaalta mistä tietää paljonko on korkeus eroo tavallisella alustalla ja m-sport alustalla. Keulapään korkeus on nyt n.365 ja takapää on n.335, auto on aika villissä asennossa, niinku takapenkillä istuis norsu. Ja jos joku olis myymässä tohon sopivia jousia niin olen kiinnostunut ostamaan. Tai sit mistä sais edes hommattua sellaset.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Apua kaivataan
Collapse
X
-
OT:
Mut vois sitä otsikkoa miettiä yhden kerran enemmän ennenkun postaaLast edited by Pande; 25-09-2007, 18:29.Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
-
-
Originally posted by Keke71 View PostHei halooooo,,, newbimmer. Mihin topikkiin itse olisit tän laittanu.?
http://fahrwerkebilliger.de/ Tuolta ainakin näyttäs löytyvän H&R -30mm pelkät etujouset..Last edited by sanahon; 08-06-2007, 19:46.E91 320dA
BMW Cruise Bike
Ex:
E30 325i cabrio M-Technik II ´91
E36 323 coupe M-Technik ´97
E30 325i ´88
sigpic
Comment
-
-
Lisätään nyt vielä että, vaikka onkin vähän niinkuin offtopikkia että, jotkut tykkää tytöistä ja jotkut tyttöjen äideistä jne,,, mutta eihän tää nyt ole ongelma, vaikka kirjoitinkin jutussa että "propleema". Tämä menis MUN mielestä oikeelle osastolle kun kirjoitetaan tekniikka puolelle, mutta monta lukijaa ja monta mielipidettä. Pidetään nyt peukkuja että edes joku osaa vastata alkuperäseen viestiin jotain positiivistä. Esim, mistä saa oikeenlaiset jouset tohon autoon. Sorry kaikille ketkä otti tästä mielipiteestä itteensä.E39 540iA Touring
Comment
-
-
Originally posted by sanahon View PostNo jos siihen otsikkoon panostas vähän.. voit sitä muuttaa vieläkin..
http://fahrwerkebilliger.de/ Tuolta ainakin näyttäs löytyvän H&R -30mm pelkät etujouset..Kun vaan sais ton keulapään laskeen alemmas, ku mulle olis tulossa noi M5 replica vanteetkin ja kumet myös. Toivottavasti saan ne ensviikon torstaina. Niin tota asiaa silmälläpitäen olis kyl hyvä saada toi keula alemmas ennen ensviikon torstaita. Kun tulee viel lähdettyä reissuunkin tässä.
E39 540iA Touring
Comment
-
Comment