Olisiko antaa minkäänlaista suuntaa noista hinnoista? Mitä maalautettu ja mihin hintaan jne. Pitäisi puskuri ja maski maalauttaa kohta puoleen kun kiven iskuja rupeaa olemaan kuin sieniä sateella. Melkein tuosta naapurista löytyisi kanssa joku tuningpaja(?) missä mm. useilla messuilla näkynyt Huyndai Coupe "Samurai" on paljon pyörinyt.. tiedä sitten
Melkein tuosta naapurista löytyisi kanssa joku tuningpaja(?) missä mm. useilla messuilla näkynyt Huyndai Coupe "Samurai" on paljon pyörinyt.. tiedä sitten
...ettei olisi Lla-Tuning, Kangasala/Lentola? Sehän on myös maalaamo.
mun olis tarkotus maalauttaa koko auto. ihan bemarin orginaali musta, vähän fleikkiä sekaa ja ainaki neljä kerrosta kirkaslakkaa...voipi olla kallis...?
Mulle annettiin arvio Nokialta e34 ovien alareunoista pikkuruosteet pois + ovien alareunojen maalaus listoihin saakka + takakontin maalaus, n.1000 euroa? Huh-huh? Noissa hinnoissako pyörii, vai kustaanko mua silmään? :think
Mulle annettiin arvio Nokialta e34 ovien alareunoista pikkuruosteet pois + ovien alareunojen maalaus listoihin saakka + takakontin maalaus, n.1000 euroa? Huh-huh? Noissa hinnoissako pyörii, vai kustaanko mua silmään? :think
Siinäkin säästää muutaman markan jos tekee pohjatyöt itse
Comment