Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä tunnistaa koneen tilavuuden /tyyppinumero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soulsake
    Newbiemmer
    • Aug 2005
    • 24

Mistä tunnistaa koneen tilavuuden /tyyppinumero

Luokassamme tyhmiä kysymyksiä, kuten minkälaiset polttimot menee e30sen hanuriin... Nyt vähän fixumpaa materiaalia.

Elis olen tiedustellut sitä mistä saa selville moottorin tilavuuden /tyyppinumeron. Autossani on vaihdettu putkisarja ja pärisee sopivalla matalataajudella. Katsastusmies ei saanut annettua kenkää niin että auto olisi mennyt poikittain (alle 200hp), mutta jostain ihmeen narniasta kaivoi ajatuksen siitä että autossani on yli 2 litrainen (ei ole). Korjaamolla ihmeteltiin, niinkuin itsekkin. Katsastusmies sanoi että tyyppinumero pitää jostain löytyä, konetta maalattu joten sanoi jostain sieltä alta varmaan löytyvän. Tähän en ole nyt saanut selkoa että onko siellä jossain joku sarjanumero/tyyppinumero tms.

Danke!
  • mabo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 499
    • Turku

Jos en ole aivan täysin väärässä ja koneenasi on 2,0l kutonen, niin alakautta jommallakummalla puolella konetta on tasainen kohta johon on stanssattu koneen tyyppinumero. Tarvitset taskulampun ja hammasharjakokoa olevan teräsharjan sekä auton ylös. Sieltä se multa ainakin tarkastettiin.

Tosiaankin ovat välillä vähän tuollaisia nuo katsastussedät... Itselläni kävi niin, että he halusivat tarkistaa koneen kun olin vanteita katsastamassa. Väitti kiven kovaan, että olin vaihtanut konetta. Ja itsellänihän oli m20b20...
    Last edited by mabo; 27-06-2007, 21:20.
    Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
    Nyk. E34 525ia
    Ex. E30 320tic

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎