Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metallivärin maalaus/häivytys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimmo_M
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 508
    • Suomi

    Metallivärin maalaus/häivytys

    Ajatuksena olisi maalata etulokarit kokonaan ja takalokarit. Mitenkäs takalokareihin kannattaa häivyttää raja.. vedetäänkö maaliraja siihen kyljessä kulkevaan kanttiin asti ja lakka häivytetään c-pilariin vai vedetäänkö värikin c-pilareihin asti vai miten?
    Mitenkäs yleensä noissa metalliväreissä häivytys tehdään siten, että häivytyksestä tulee tasainen?
    Värinä on Diamantschwarz-metallic.
  • Stone
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 4074
    • Helsinki

    #2
    Koska kyseessä on musta niin ruiskutuksen/häivytyksen kannalta ei ole mitään eroa esim perus punaiseen verrattuna. Värin häivytät esim. Takalasien alaosien tasalle ja lakka sitten siihen pilariin. Häivytystä ei tarvitse siis miettiä sen kummemmin, kunhan nyt ei kuitenkaan pysäytä ruiskua kuin seinään vaan pieni nosto ja se häivytys on valmis.
    E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
    VW Pornstarter (työjuhta)
    Dodge RAM Cummins (venejuhta)
    Finnmaster T8







    Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎