Announcement

Collapse
No announcement yet.

vikakoodit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aki2518
    Newbiemmer
    • Jun 2007
    • 3

vikakoodit

Mulla on vm.-88 oleva bmw 325, joka on alunperin 320 mut siihen on vaihdettu kone kolme kuukautta sitten. Nyt ilmeisesti nokka-akselin anturi paskana kun ei käynnisty ja pumppukin on kunnossa... pystynkö mitenkään lukeen vikakoodeja ite tuosta autosta?
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

Jos tiedot pitää paikkansa, niin ei siinä mitään nokka-akselianturia edes ole.

Comment

• teemumm
      Bimmer Rookie
      • Jun 2007
      • 41

Koodinluki

Originally posted by Aki2518 View Post
      Mulla on vm.-88 oleva bmw 325, joka on alunperin 320 mut siihen on vaihdettu kone kolme kuukautta sitten. Nyt ilmeisesti nokka-akselin anturi paskana kun ei käynnisty ja pumppukin on kunnossa... pystynkö mitenkään lukeen vikakoodeja ite tuosta autosta?
      Itse hommasin tälläisen lukijan:

Toimi ainakin oman -90 vuosimallin 316i:n kanssa hyvin. Hintaa postikuluineen, veroineen ja tulleineen tuli n. 160eur. Tuli noin viikossa tilauksesta.

Comment

• Aki2518
        Newbiemmer
        • Jun 2007
        • 3

pitää varmaan hommata tommonen lukija.. helpottais kummasti.. Autosta löyty nyt se vikakin.. se oli bensapumppu, joka vaan ei ollu ihan kokonaan paskana... päivan pääsi ajeleen kun anto sille välillä nyrkkiä mut sitten piti jo ostaa uus...

Comment

• juzba
          Bimmer Rookie
          • Jun 2007
          • 118
          • E-P:n emäpitäjä

itse tilasin tommoisen tuli seuraavanapäivänä, adapterin kans makso 149,90 soittamalla tilasin ja sain tingittyy 10prossaa viä pois http://www.elekma.com/epages/Kaupat....s/0600046-0001
          Sillälailla eletähän nottei tartte vanhainkoris valehrella

Comment

• Aki2518
            Newbiemmer
            • Jun 2007
            • 3

nyt on seuraava sijoituskohde sitten selvillä....

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎