Faijan kanssa tässä yhtenä iltana kävimme ulkoiluttamassa tuota minun e30 320i:tä niin kun siinä ei ole ohjaustehostinta ja silloinhan se on aika jämäkkä punoa, mutta Faija meinas että siinä on jotain muutakin vikaa koska autoa saa punoa ihan tosissaan ja muut autot mitä meillä on ollut ilman ohjaustehostinta niin ei niitäkään ole tarvinnut punoa hiki hatussa, voiko sillä olla mitään tekemistä asian kanssa kun kuskin puoleinen jarrulevy on irti koska edellinen omistaja on katkassut sen pultin millä se tulee kiini sinne. Että neuvot olisi tarpeen ja anteeksi huono selostus asiasta...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vikaa vikaa!!!!
Collapse
X
-
Jarrulevyn ruuvilla ei ole väliä. Jarrulevy kiristyy pyöränpulteilla. E30:ssä on ilman tehostinta helvetin jäykkä ohjaus, varsinkin jos on vähänkii leveemmät pyörät, mutta ei se kapeillakaan pyörillä mikään kevyt ole todellakaan. Tuskin on mitään vikaa, selviää kun kokeilet toista samallaista autoa ja vertaat.
Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
Comment
-
-
Niin voihan se olla että se Faijan mielestä tuntuu ens alkuun raskaalta kun se on tottunut ajaamaan tuolla Nissan Primeralla jossa on ohjaustehostin ja muut herkut, mutta kiitän taas kerran vastauksista..
EDIT: Minkälainen homma tuohon vekottimeen olisi sen tehostimen laitto, ja kuinka kova hintanen mahtaa olla?E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition
E34 525i vm.89
Comment
-
-
Syöt joka aamu puuroa ja paljon ruisleipää ni kevenee ohjaus
Mulla ei ainakaan ihan älyttömän jäykkä oo.. 225/45/16 kumit..
Rasvaa yläpään laakerit ja kato ettei oo muualla väljää ni saattaa vähän vaikuttaa asiaanE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Osku View PostSyöt joka aamu puuroa ja paljon ruisleipää ni kevenee ohjaus
Mulla ei ainakaan ihan älyttömän jäykkä oo.. 225/45/16 kumit..
Rasvaa yläpään laakerit ja kato ettei oo muualla väljää ni saattaa vähän vaikuttaa asiaanE34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition
E34 525i vm.89
Comment
-
Comment